• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • lamagirl

om nill får ni gärna ha eran lilla
    prins med bland min dotters
    änglakompisar
    lägger länken här.

www.babyfriends.nu/content.asp&id=65570

kramar om er massor,

eva-lena mamma till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn

• Klatermaja
    oooh glömde kramen till er alla och lätta snusningar på pannan
    /Klatermaja
  • Kalina
    Tänker på er och lille Tille dagligen....
    Lilla bus...mammas kärlek.
  • En mor

Tror Tilleman har det bra nu som slipper att ha ont.Där han är är det säkrt fint vårväder också så han kan busa runt med änglakompisarna.

• Sessa82

Hejsan!!

Ville mest skicka en massa kramar....
    Blommor är underbart... *ler*

Kramar /// Veronica

• BEllens mamma

Kväll igen Tille-killen! Och här i Linköping skulle man kunna duscha utomhus om det nu inte vore för att det bara är runt 6 plusgrader! Så mycket regnar det... hela tiden. Och det har hållit på sedan i morse. Du är inte avundsjuk va' killen?

Ser du alla dina stjärnor där uppe om kvällarna? Du har fått så himla många vackra stjärnor döpta efter dig så du kan bara inte tro det...

Till Familjen ljus och mycket värme vill jag bara säga att jag önskar er en ljus framtid och mycket att se fram emot såsom barnsemestern till Danmark och ert äventyr till Thailand! Ni är värda att få komma ut och lufta era vingar och bara vara... Var sak har sin tid och nu kommer en ny epok i era liv. Ta till vara på den och på varandra...

Tiden går och vi tar en dag, ett ögonblick i sänder och så sänder jag som vanligt en massa dunkramizar till dig Tille-gubben och sådana med styrka och kraft i till dina föräldrar.

God natt alla önskar Ellens mamma Lotten i Linköping!

• Julia2006Mollie2011

Ville mest säga hej till er idag. Låter som ni har haft det rätt bra i helgen trots allt...
    Ha en skön kväll!
    Kram från Skåne

• HeWe

HejSvejs Lilla-goaFina Familjen Värme, Omtanke å Kärlek.

Jaa, då var det åter kväll, å inte hann man fara å träna idag, men jag har allt varit ute å gått ialla fall....skönt,skönt.

Hoppas er dag med diverse göromål blev bra, och att det inte blir allt för hemsk träningsvärk....inte kul, de känner jag igen..en som är usel på att stretcha...

Vet inte hur ni har det nu, men här I Piteå är det Strålande Tille-Sol, han har väl säkert vaknat ordentligt nu efter middagsluren, fått i sig några av Klatermajas goooda bullar å så, dom fick jag ochså en smakbit av förut idag, mmmmmums!

Hon bakar såååå goda mumsiga bullar så, hon är sååå duktig.

Åsså säkert en massa gooosaft som nån snäller tant kokat bara åt lille-Tillemann, ååå, vad sugen man blir nu, bulla å saps....var det svartVinbärsSaft? ...ååå, så gott.

Jaa, goaKära familjen å Tillemann, nu ska jag bygga ihop lite nya bilder på dig, TilleGubben, som jag ska fixa in i mitt galleri, så håll utkik...vid det här laget är du en väldigt välfotograferad grabb, riktig fotomodell, johoodu, du ska veta att du finns i mångas galleri, å i allas Hjärta, sååååå stor är du, SnyggisTille.. "Marcus Schenkenberg"..släng dig i väggen... haha.
    Å nu så blir det snart jobb igen för mej, vill du hålla mej sällskap då, kan jag väcka dig om de blir för trist när jag ska sitta där å hohoa, helt för mej själv... men ja vet ju var du finns....
    Ha nu ett jättemysigt slut på kvällen, kära, fina älskande familjen-Omtänksam, kramas å njut av varje sekund, den är dyrbar, de vet vi ju alla nu.

kramar å rufsar till prinsar å sessor, en hand så len på kungar å drottningars kind. Å Tillemann... Slängisarna till dej. Kram vännen Helén.

• Lilla citron

Hej!!

Kikade förbi en liten sväng.. Vilka fina blommor ni har fått..
    Skönt för dig och niclas med lite semester...Det kan ni behöva.

Sov gott..