• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • isaacsmams

VIll bara kika in för att önska en godnatt familjen Vesterlund.

Det har liksom blivit en vana att kika in och se hur ni mår både morgon och kväll.

Hoppas din dag har varit rolig Tille med massor av bus med alla andra änglabarn, för det finns många sådana har jag förstått. Sov gott inatt uppe på din himlastjärna vännen.

Godkväll till hela familjen

Kram från Helena i Bollnäs

• kerann42

hej

tittar bara in för att säga att ni är en underbar familj. ni är värd alla resor och vila ni kan få.
    ta hand om varandr nu
    mång smålands kramar från mig till er

• Happy me
    Kikar in en stund och nu hinner man ju faktiskt läsa i kapp i tråden igen! *ler*

Misstänker att ni kanske är på Södra Berget nu och avnjuter en middag för två och sen en jättefin svit kanske... Ni får berätta i morgon i så fall, om träning och allt annat ni har hunnit med i dag. Tänker på er och är glad att ni får rå om varandra bara just nu! Många kramar!!

Lille Tillehjärtat! Vill bara viska ett tyst "god natt"... Snusar på din panna!
  • Helena o Teo

Hej lilla goa Tillepojken!
    Ikväll är jag här lite tidigare, tänkte nämligen att jag skulle komma i säng lite tidigare också...vi får se hur det går...

Du har förstås sett alla vackra blommor du har fått. Buketten från Fl var ju magnifikt tjusig, och du missade väl inte fjärilarna? Som en sommaräng tyckte jag att den såg ut, håller du inte med om det?

Sommaräng ja, känns som den är långt borta just idag när det har regnat hela degen, och då har det inte regnat lite heller!! Men efter helgen med massa sol så var det kanske att vänta... Nu få r du se till att ordna med lite sol till din mamma ,pappa, Liam och Dea ska på semester. Men det fixar väl du lätt som en plätt!

Kanske ska du redan sova där uppe bland molnen eller så hinner du busa runt lite till med de andra änglabarnen. JAg känner på mig att du har det väldigt bra och det värmer i hjärtat lilla vännen.

All min kärlek ger jag till dig, och så massa snusningar & kramar förstås!
    /Helena

• meh

Vill bara titta in och önska er en trevlig kväll.

Tille, hoppas du har haft en riktigt rolig dag idag, precis som alla andra dagar.

Kram

~ Marie, mamma till charmtrollet Erik ~
  • Kibell

Tittar in och önskar er en trevlig kväll. Hoppasa att ni inte har allt för mycket träningsvärk när ni vaknar imorgon.
    Kram

• IrmelinFraNorge

Hej. Hører(leser) at du har hatt en rett så travel dag. Det blir nok godt med litt ferie nå. Har du fått noen oppdateringer på hvor mye penger som er kommet inn til fondet? Kram Irmelin

• Berkemo

Hej Therese! Du har haft fullt upp i dag må jag säga. Jag tänkte bara fråga om du medan Tille levde och var sjuk tyckte att livet hade tagit slut? Jag menar för ni kunde väl inte åka någonstans, eller göra nåt tillsammans? (Det blev väldigt konstigt det här). Jag hoppas att du förstår vad jag menar. Alltså nån gång måste du väl tyckt att det var jätte jobbigt. Kram och god natt.