• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • babylover

Du har hunnit med mycket idag,Therese! Måste du börja jobba heltid på en gång sen kan du inte få gå på 50 % först? Har man varit borta ett tag tar det ofta ett tag att komma in i kombinationen familj och jobb igen. Vad kul att du fixat era resor nu även om du fått en till att fixa pga dagens besök. Blir säkert skönt för er alla att komma iväg.
    Hoppas ni slipper träningsvärk imorgon.

Lilla söta Tille hoppas dagen varit bra!

Kram

• Bonus

Go´natt på er!!!
    Kikade in i dagboken och såg att ni fått inträde till kolmården va härligt att få åka dit och titta på alla djuren..

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• Misan75

Hej Therese å Nicklas.
    Vilken fulladdad dag ni låter å haft. Träna äta jobba lite. hua. att ni orkar.
    Tur att ni får lite semester snart då.
    Vilken fin artikel i tidningen, vackra blommor.
    Ha en skön kväll och hoppas att ni tar er ur sängen i morron med inte alltför ont i kroppen.
    Tille vännen, busat i dag med va?? härligt för dej
    Kram till er alla
    Snusningar till Tille.
    Tänker på er var dag.
    Kram å Go natt.

• PamH

Tittar in och önskar en trevlig kväll till er. Ta vara på varann.Har ni fått några nya siffror från Tille lille fonden
    VARMA KRAMAR från oss.

• PamH

Tittar in och önskar en trevlig kväll till er. Ta vara på varann.Har ni fått några nya siffror från Tille lille fonden
    VARMA KRAMAR från oss.

• FraNorge

Hei, titter inn for å se hvordan dagen din har vært. Ha en fortsatt trivelig kveld. Tenker på dere. Klem.

• schelena

Kikar in hos er innan jag gör kväll. Hoppas ni haft en bra dag idag.

Sänder även godnattkramar till dej Tille. Har du träffat Fimpen än? Vår lille kisse som anslöt till änglarna i förra veckan. Han är rätt busig så ta hand om honom där uppe

Godnatt på er kära familjen och på återseende imorgon.
    Kram kram

• Ella79

Go´kväll...

Satt precis och läste din dagbok och kom på mig själv bara gapa... Bara på den senaste månaden har ni hunnit med mer saker än någon annan hinner med på ett år. Det ska träffas journalister,läkare, vänner, familj. Det ska beställas böcker och pins, det ska skrivas böcker. Det ska ordnas med Tille-Lille fonden. Några samtal till EB-föreningen...Det ska ordnas med begravningscermoni/minnesstund. Det ska fixas kalas för Liam. Middagen ska göras, varje kväll. Städa, tvätta, handla. Träning!, inte att förglömma. Det bokas resor lite hit och lite dit. Det lunchdejtas och middagsdejtas. Sällskapsspelskväll med vänner, lite poker på datorn, Gå på stan och köpa kläder till Liam och tapeter till Dea. mm. mm...

Utöver detta och allt jag inte nämnt har du dessutom hunnit med att vara en god sambo, en underbar mamma, en god vän dotter och svärdotter, samt att du varit och är en fantastisk "cyber vän" till alla oss på FL. Du har svara på alla våra frågor, dessutom skickat ut tackkort, vilket INGEN förväntade sig ...

Jag blir så faschinerad av din drivkraft...Man kan inte annat än beundra dig...Hoppas bara att du tar det lungt när kroppen säger ifrån, om den nu någonsin gör det?! Det är många som skulle behöva lite av din vilja...
    Men jag förstår var Tille fått sin styrka ifrån... sådan mor sådan son...

Jag tror inte att du behöver några stärkande kramar men du får några ändå.....KRAMAR..../Elin

• qramiz

En droppe droppad i livets älv har inga krafter att flyta själv
    den ställer att krav på varenda dropp- se till att hålla de andra oppe....
    Fast å andra sidan ä´det skönt att få släppa en liten tår i bland, eller hur?
    Är inte så lätt att hålla tillbaka....är så känslosamt, men man känner en dock att stämningen på tråden börjar att lätta lite...fast visst tar det tid att förstå..
    Qramiz och godnatt gott folk.