• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Maggan78

Hej!

Hoppas ni får en trevlig natt på hotell! Som många andra säger, lyssna till er själva och stanna upp innan det blir för mycket.

God natt!!

• Jissa

Finns det möjlighet för oss att få se filmsnutten om Tille? Kommer det bli en dokumentärfilm? Skulle så gärna vilja se....

• zucca

Tittar in och önskar Er en god natt... och att ni får sova gott.

Tille du finns i mina tankar och jag hoppas att du har det bra.
    Kram Zucca

• Helena o Teo

God natt Tillekillen!
    Hoppas du får en findag i morgon tillsammans med de andra änglabarnen. Läste att ni hade fått tillökning där uppe bland molnen, av en mysig liten kisse... ta väl hand om honom!

Puss på din söta näsa!
    /Helena

• solrosen74

Ja vad kan man säga som inte blivit sagt? inget så jag önskar er en godnatts sömn.
    Godnatt lilla vännen slumra så sött.

• Pappan 66

HEJ!
    Jag hoppas så att ni haft en lite lugnare dag i dag även om ni haft en journalist där.
    Jag funderade även innan i dag på hur mycket det kommit in i Tilles fond? Det skulle vara roligt att veta. Själv tycker jag att du Therese har gjort ett jätte jobb med att få in pengar dit. Du ordnar pins, ordnar så man kan köpa boken m.m. men framför allt har du genom att berätta engagerat väldigt många människor. Hur du orkar är en fråga jag funderat på mer än en gång, men kanske får man extra kraft när något sådant här händer.
    Hoppas ni får lugn och ro nu och kan ta hand om varandra.

En kram till Er alla Tille, Therese, Niklas, Liam och Dea, tänker på Er.
    Claes

• Pappan 66

HEJ!
    Jag hoppas så att ni haft en lite lugnare dag i dag även om ni haft en journalist där.
    Hur du orkar Therese är en fråga jag funderat på mer än en gång, men kanske får man extra kraft när något sådant här händer.
    Hoppas ni får lugn och ro nu och kan ta väl hand om varandra.

En kram till Er alla Tille, Therese, Niklas, Liam och Dea, tänker på Er.
    Claes

• Bommebo

Vi vill skicka en varm kram till Er på kvällskvisten. Hoppas att Ni får en riktigt god natt.

Kram kram

• 3småttingar

Hej hej.
    Har inte kunnat vara inne och kikat i helgen på grund av data "renovering".

Ville bara säga att jag tänker på er.

Tille lille hoppas att du har det bra bland molnen.  Hummmmmm   Förresten det vet jag att du har.   Men kom ihåg att sova lite nån gång då och då.

Många många kramar till dig Tille och din familj här på jorden.