• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sgr

Go´natt familjen!
    Sov gott och dröm goa drömmar.Hoppas Ni fick en trevlig kväll med era vänner och att förrätten blev lyckad.
    Kikar in i morgon...

God natt Tilleman! Hoppas du haft en rolig dag, tack för solen den värmer oss precis som du gör.
    Dröm söta drömmar...
    Snusningar
    /Sandra sgr

• qramiz

Godkväll alla glada människor..
    har för en stund sedn ätit massor med god mat grillade kycklingspett med hackelbackspotatis och..hm för erkänna ett par kalla immiga öl...det var gott, men ineg dietmat precis- men det är ju fredag eller hur- märkligt vad lätt det är att hitta dagar att "synda" och äta gott på.....var är karaktären må tro??
    Hoppas att ni Therese och Nicklas har haft en riktigt mysig kväll med goda vänner ( som behövs och finns för er) och att maten smakat kanon, blev resten lika gott som förrätten lät då ska ni vara nöjda- för det lät supergott!!
    Min lilla guldplutt somnade i sin lilla säck här inne vid datorn, han orkade inte vara vaken mer...mysigt när se snusar så sött så sött! Idag när jag var ute så kom det två fåglar ovh ville göra sig uppmärksmma, de kvittrade så vackert och glaat , kändes precis som det var min pappa som var på besök, för att vis att han har det bar där på andra sidan, vem vet han kankse hade Tille med sig....Qramizar /P

• minisnutt

Hejsan Familjen.
    Idag vet jag att Tille varit med oss. Jag var ute och gick med min hund, då kommer det 10-15 fjärilar och "dansar" runt oss.
    Det var så fint!

Hoppas Ni haft en bra dag Therese med familj.

Många kramar Desiree m. familj

• IR 72

Hei Tille gutten.

Titter innom for og ønske deg en god natt der oppe med alle engle vennene dine. Tenker masse på deg.

Til Therese og Nichlas håper dere får en fin helg med masse sol.

Mange kramer fra Ingrid

• olivettan

Hej Therese!!
    Kommer in tidigt ikväll igen, fattar inte att man blir så trött av lite frisk luftGlad
    Hoppas ni har trevligt ikväll och äter en massa gott.
    Blir det nåt gott över så kan du skicka hit detSkrattande
    "Ses" imorgon igen
    Kramar till er båda

• kapet

Hej Therse
    Hoppas ni hade det trevligt ikväll med era kompisar. Så som många har skrivit det kommer att bli tomt här nu när niu åker.Men först ska ni tänka på er och vila ordentligt.Ni har förtjänat det.

Tille,tack för det fina dagen .Det kändes som sommar.

Många kramar från Örebro

• Hemgårn

Tille, det finns saker som alla små pojkar måste lära sig medan de är små. Att hjälpa pappa att måla huset och fram för allt; de måste lära sig att simma. Jag ser framför mig en sval och stilla tjärn. Näckrosbladen ligger likt hjärtan i det mörka vattnet och här och där hoppar små fiskar upp på jakt efter mat. Jag ser framför mig hur en liten och en lite större figur traskar fram genom ett högt sommargräs. Jag ser hur de håller varandra i hand och jag ser att de verkar glada. De är på väg på vattnet...

Tille, jag ser äventyret framför mig. Gör du det också?

Snusningar, din evige Internet-kompis Magnus

• IrmelinFraNorge

Hei. I dag har vi hatt flott vær og 22 grader. Desverre har det nok blitt for tørt i skog og mark for vi har hatt en kjempestor skogbrann i nærheten. Det blåste ganske kraftig vind så vi kunne ikke være ute. Det "regnet" aske. Det så ganske alvorlig ut en stund for en del hus. Brannen var helt oppe i husveggene. Ett hus tok fyr, og garasjen brant ned. De måtte sende brannbiler fra fem brannstasjoner og sivilforsvaret måtte også rykke ut. Ett helikopter ble rekvirert for å hjelpe til å slukke. Vi så masse flammer og røyk. Det har nå i kveld vært masse reportasjer i aviser og tv om dette. I går brant det på nesten samme plassen. Men da var det mindre vind og ingen hus var i fare. Men vi får håpe at alt er slukket til i morgen så man kan være ute. Ikke spesielt kjekt å sitte inne i fine været. Har dere noen planer for Liam-dagen i morgen? Håper resten av kvelden deres er bra. Kramisar Irmelin

• IrmelinFraNorge

Hemgårn. Venter spent på ditt nyeste eventyr.... Irmelin