• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • qramiz

Godnatt alla goa människor dax att susa nu känner mej trött efter dagne...mycket på jobbet...och massor av god mat......

• Sanders mamma 04

Håper dere har hatt en trivelig kveld med deres kompiser. Tipper forretten var en suksess
    Tortillaretten hørtes deilig ut. Må prøve den en gang.

I dag har det vært helt nydelig. Knall blå himmel og strålende sol. Sommertemperatur også, over 22 grader. Kan en be om bedre vær??? Tipper Tille har bra innflytelse der oppe. Tenker på hans øyne når jeg ser den knall blå himmelen. Kan aldri glemme dem....

Håper du har det bra der du er Tille. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på deg og din fantastiske familie. *Nattakos*

Har vært en laaaang dag, så nå tenkte jeg å krype til køys snart. Ønsker dere alle en god natt. Drøm søtt!

Titter nok innom i morgen også, men er ikke sikker på eksakt når dere reiser så derfor Therese og Nicklas:
    Jeg vil ønske dere en god tur til Thailand. Håper ferien blir toppers. Dere fortjener det virkelig. Vi er her for dere når dere måtte trenge det. Klem, klem, klem...

Liam: Håper du får en kjempefin tur til Stockholm. Tenker du blir tatt godt vare på når pappa og Therese er til Thailand.

KLEM

• marie 37

Nu är det kväll här i Hbg.
    Min lilla tös har fått vattkoppor, så hon är ful av prickar hela hon. Det började med 4 i morse och ikväll var det nog 104. Som väl är kan hon vara ute i det fina vädret, annars hade man blivit fullkomligt galen.

Tackar för middagstipset. Alltid kul att prova något nytt.
    Hoppas att kvällen blev lyckad.

Nu är det dax att säga godnatt vi ses i morgon. Kramar/ Marie

Tille!..ja du vet./Snusningar Marie

• niederkk

I red your recipe and it sounds great. If you like mexican food, I have a recipe of an easy salad. You can also prepare it a day before.
    You put the ingredients layer by layer in a bowl
    1 Icebergsalad cuted in stripes
    2 Tomatos cuted in cubes
    1 tine of kidney beans
    1 tine of corn/maize
    500 g minced meat of beef fried
    1 bottle of salsa-sauce
    2-3 crème fraiche
    rubbed cheese an for deco some tortilla-chips
    You don't mix it, it get mixed itself by taking it out to eat.

Have a good night and enjoy the good weather, here we had the first thunderstorms this evening,
    Kind regards from Germany, Kristina

• Nötkaka
    THerese och Nicklas:
    Chaweng blir bra! Men ni MÅSTE åka till Lamai också. Där är det inte lika långgrunt som på Chaweng och det betyder att ni kan doppa er snabbare! Och det lär ni vilja göra. Det är underbart. Fantastiskt. Och glöm nu inte thaimassagen!!!!!!

Nu är jag jättetrött och skall lägga mig.
    Kramar!

• Nötkaka

Käre lille Tille:
    hur har du det däruppe?
    Fullt upp?
    Jag hoppas att du mår bra!
    Vi är många som saknar dig här nere och tänker på dig!

Snart skall din mamma och pappa ut och flyga.
    Kanske ses ni när de är uppe med planet?

Massor av godnattkramar TIlle!!!!

• Berkemo

Kikar in och säger god natt. Ha en jätte underbar resa och kom hem pigga, bruna och utvilade. (Vet inte om jag hinner in innan ni åker). Stor kram till hela Tillefamiljen.............................Tille jag tänker på dig och saknar dig som om du vore mitt barn. Jag har aldrig sett dig på riktigt, men ändå kan jag nog känna hur du luktade, (BEBIS). Jag älskar den lukten. God natt vännen och fortsätt att sova, så att du är utvilad den dan vi kommer att träffas, i Nangijala! KRAM!!!!!!

• Helena o Teo

I kväll Tille, blir det bara ett kort, men kärleksfullt och varmt godnatt till dig!

Jag är jättetrött efter en hård, men jätterolig, arbetsdag vid vårt hus =)

Och solen håller du koll på, det är toppen Tille, visste att man kunde lita på dig!

Natti & söta drömmar!
    /Helena

• Fiddeli75

Halloj!

Jag har inte hängt med till 100%... Men jag undrar om det är stor risk för att ni ska få ett till barn med EB? Är det därför ni väljer provrörsbefruktning? *Ursäkta mig alla ni som redan vet*

Vad skulle hända om du blev gravid på "vanligt" sätt? Skulle ni göra fostervattensprov då?

Ja, det var bara lite funderingar som jag har.

Sov sött alla ni och jag skickar kramar till Tille!

Kram
    Fia

• kapet

Nu vill jag önska alla här en riktig god natt. Therese,läste att du var trött. Önskar dig, en god natt.