• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Godkväll: Jag är verkligen jättetrött känner jag och jag måste ta och gå och lägga mig.  Alla sena nätter och tidiga mornar börjar ta ut sin rätt. Men i Thailand så kommer vi slappa hela dagarna så det är lugnt : )

Camilla: Så roligt att det går bra för dig där. Låten är helt underbar och den ligger oss varmt om hjärtat!

etuna: Dokumentären kommer att gå den 24:e maj klockan 21. Antagligen kommer Nicklas och jag sitta i Nyhetsmorgonssoffan samma dag fast på morgonen. Om vi orkar med det vill säga. Det får vi se.

Fiddeli75: För Nicklas och mig är det 25% risk att våra gemensamma barn får Herlitz. Det är därför vi vill göra preimplementorisk genetisk diagnostik. Alltså provrörsbefruktning där man redan när embryot är några stamceller kan kolla om det är sjukt. Annars kan man göra fosterdiagnostik i vecka 11. Men med tanke på hur lång tiden kändes när vi väntade på Tilles blodprov (som tog 1 och en halv vecka) så känns det inte som jag vill utsätta mig för den ångesten i 3 månader. Det skulle väl gå någorlunda bra om barnet visade sig vara friskt. Då glömmer man ju fort ångesten, men om det skulle visa sig att det var sjukt så skulle det bli jättejätte jobbigt.

Nu måste jag bara sova.

Godnatt!

• Tusenlilja

en stor kram
    till Therese & familjen
    från mej

/T

• Berith69

Vill bara önska alla härinne en god natt.

Therese och Nicklas: Ha en riktigt bra semester i Thailand, och se till att vila ut ordentligt, det kan ni verkligen behöva.

Och Tille lille, sov så gott i natt så du kan ge dig ut på nya äventyr imorgon.

Kramar från Berith

• Lundahl81

God Natt Tille Nu ska vi sova!!
    Tänker på dig ofta!! Kramar från Malin med Familj!!
    Puss på dig

• Filles Mamma

Hej goa lilla familjen!!!

Tittar in en snabbis för att säga godnatt.

Vad skönt för er att få resa snart och bara få koppla av. Det är ni verkligen värda!!!

Nu har jag också sett det långa reportaget om er på TV4. Blir så himla rörd när jag tittar...
    Ska också titta på dokumentären när den visas.

Skulle bara vilja säga ett par ord till Camilla: Du har skrivit en helt underbar låt till allas vår lilla Tilleman! Tårarna rinner varje gång jag lyssnar.

-Lilla Tilleman, hoppas du sussar gott nu. Klockan är ju väldigt mycket... Tänker på dej ofta lilla vän, kan inte glömma dina stora blå! Tack så mycket för det fina vädret du har ordnat, solen lyser såå fint på oss :)

Nu får ni ha en god natt kära familj!
    många söta drömmar och styrkekramar till er

• nessie72

God morgon
    Therese och Nicklas.....HA EN JÄTTE UNDERBAR THAILANDS SEMESTER NU!!!!!!

Själv skall vi kolmården idag och mysa med barnen...

Tille Jätte TACK för det underbara vädret..ha nu så kul med polarna bland molnen

• annelie75

Hej familjen...
    Hoppas ni får en underbar dag i solen och att ni får en otroligt skön och härlig semester...

Tille-prinsen...Du finns i mitt hjärta...Det går inte en dag utan att jag tänker på dig...Hoppas du har det bra...Vi ses i Nangiala...fjäderlätta pussar till dig,Tille...

Kramar till Er alla i familjen!!//Annelie

• Happy me

Hej familjen! Ser i dagboken att middagen tycks ha blivit god. Härligt!

Vi har vaknat till ännu en dag med solsken! Tille måste tänka lite extra på oss här nere tycks det, vi har ju fått rena sommarvädret på en gång. Som min stora tös frågade i går - "Kan det bli sommar utan att det har varit vår??!". Skönt vore det i alla fall!

I dag hoppas jag ni får en riktigt bra dag - visst var det skämma-bort-Liam dag i dag eller när var det?

Om jag inte hinner in mer i dag så önskar jag er en jättefin och härlig resa med MYCKET god mat och jättefina upplevelser!

Kram på er båda två!!

Tillehjärtat! Skynda vakna! Det är morgon nu och solen skiner, molnen lättat och glider oss förbi! Skynda vakna och busa runt!

• Nallatalla

Ville bara passa på att kika in och önska Er en underbar dag i det härliga,soliga vädret!
    Tänker på er och Tille ofta!

Kram / Nalla med familj

• MalinH

God morgon Tille-lille!
    Du finns i mott hjärta och i mina tankar, hoppas du får en bra dag med mycket bus och lek.
    Therese och Nicklas vill bara önska er en trevlig semester

Många kramar Malin