• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • fightclub

Ja nu ska ni snart kliva upp, antar jag, gäsp. Så här kommer en dikt (igen)...

Upp och hoppa, som en loppa.
    Nu ska ni fiska och inte shoppa.
    Ut på böljan den blå.
    Dra upp fiskar, stora som små.
    Frisk luft och havets bris.
    Utan päls och ingen is.
    Solen ska skina, när Nicklas drar sin lina.
    Och inget illamående får Therese pina.
    Nej, ni ska få en härlig dag.
    Lycka till, från `lilla jag´.

Ha de underbart!
    Säger god morgon till er, och god natt till mig!
    Kram/Helena

• oliluc

Har inte skrivit på ett tag men är inne och läser varje dag.
    Jag är så glad för eran skull att ni har det bra i Thailand.
    Hoppas resten av tiden blir lika trevlig. Vi tänker på er som alltid.

Tille ängeln, du är så saknad men vi vet att du har det bra där du är nu. Det känns skönt att veta att du inte lider mer.
    Sov så gott älskade lilla vän!

Kramar Mitte och barnen

• Kaspers mamma

Hej på er!!

Det va ett tag sedan jag skrev... men jag har vart inne varje dag och följt er i thiland.
    Tänker på er och lilla Tille varje dag.

Ville bara skriva gonatt och ta hand om er era hurtbullar :)

Kram Sandra med familj

Snusningar på lilla Tille och på storasyskonen...

• kapet

God natt Therse och Nicklas.Hoppas det slutar regna snart och att ni får en bra fisketur imorgon.

• niederkk

Soon a new day will start for you, I hope it'll be nice for you. Regards from Germany, Kristina

• solrosen74

Godnatt på er alla.Önskar er en fin fisketur.

Många kramar Åsa

• Berith69

Hej!
    Hoppas ni får det bra de sista dagarna av er resa också, ni verkar ju ha haft det fantastiskt hittills, och det är ni verkligen väl värda!
    Många kramar från Berith med familj

Hej Tille!
    Tänker fortfarande på dig varje dag, hur skulle jag kunna låta bli? Sov så gott så du kan fortsätta busa med dina änglakompisar imorgon.
    Snusningar från Berith

• LillemanTösa

Hej goa mamma Therese & pappa Nicklas..

Kikar in och önskar er en god fisketur, utan oväder.
    Ta det nu lungt med spöna ute i det stora blå, vem vet vad som kommer på kroken..mitt i natta..mjaa..

Vilkna otroligt fina bilder..den där poolen..var det nån skyddskant eller nåt nånstans?? *sväljer hårt*
    Ja, det är inget för fegisar, men men det är ju inte Ni, det vet vi ju alla..

Jag drömde om Tille, Liam och Ewald inatt..har en bild på min näthinna på dom tre lekandes på erat köksgolv. Så glada och fulla i skratt, ja..Ewald skratta inte, men glad det var han..japp..Den drömmen gav mig ett lungt leende..med ett sting av saknad av en liten stor Tille som för alltid kommer följa mig..leendes och så kärleksfullt i mitt hjärta..

Ha det nu så bra ni bara kan.
    Ni finns i mina tankar, hela tiden...vilken familj Ni är..ni sitter i Hjärtat..Tryggt, Stolt, och med ett Leende fullt av Minnen, Hopp och Tro.
    Kram Kram Kram Kram

Ett steg, dag för dag..

och Tille..gosedu..i mitt Hjärta..mmm..

• Neelah

En sån där pool vill jag ha! Hoppas att ni får en härlig fisketur. Ni är väl på väg upp nu och jag (vi) ska krypa till kojs så att vi orkar jobba imorgon.

• CarinaS

Hoppas ni får en härligt fisketur, dra inte upp för många späckhuggare bara *ler*
    Varm kram från Carina