• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • MissyGBG

Jag fick oxå boken om Tilles liv. Tårarna bara flödar ner för kinderna.
    Tänker på Er.
    Ljusen brinner för Tille i fönstret varje kväll.

Hoppas att Ni har det bra i Thailand.

Kramisar till Er, Therese, Nicklas, Liam & Dea.

• emilsson

Hoppas att ni fick en trevlig fisketur med massor av fångst!!
    Hoppas att du inte mådde alltför dåligt Therese?´

Idag lyser solen verkligen med sin frånvaro här hos oss i Skåne. Jag ska bara ut och plantera blommor så vad gör väl det??
    Hoppas att ni har bättre väder!!

stor kram till er/Caroline

• kapet

Hej
    Hur gick det med fiske? Hoppas att vädret var bra och att ni fått ngn fisk.
    Många kramar

• Bonus

Hej PÅ er!! Hoppas att ni fick många fina och stora fiskar. Ha en fortsatt bra semester.

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• aloris

Hej på er!!

Hoppas att ni hade en bra dag igår, fick någon fångst??
    Middagen smakade säkert superbt, kan jag tänka!
    Fortsätt och mys, sola, bada och ta hand om varandra, det är ni om några värda tusen gånger om.......!!!!!!!!

Tille Lille du lyser som vanligt, jag tänker på dig alltid.
    Jag vet att du har det bra, vakar över din underbara mamma och din underbara pappa och självklart över dina syskon!!! Fortsätt så, men glöm inte att leka och ha skoj också!!! Snusningar till dig lille vän, glömmer dig aldrig......!!!!!!!!

Kramar till er alla i familjen!

• Farth Vader

Oj, nu är det länge sen jag varit in här och skrivit, men jag läser varje dag! Hoppas fisketuren gick bra, måste vara spännande att ge sej ut på havet mitt i natten. Säkert oerhört vackert och rofyllt.

I går snöade det här...jo, det är sant. Regn, snö och hagel...brrr...gissa om jag längtade till Thailand då? Funderar allvarligt på att flytta, kan ju aldrig vara sunt att bo i sånt här klimat!

Hoppas ni alla har det bra/ Mona

*snusningar till Tille snutten, världens finaste*

• Anbe

Tjingeling!Hoppas att ni har haft en härlig fisketur med mycket fisk!Ha en fortsatt mysig dag!Många kramar Annika

• PamH

Hej på er!
    Hoppas att ni har haft en härlig fisketur med mycket fisk.
    Varma kramar till er två

• shines

Hej! Idag fick jag boken om Tille,den e SÅ fin!!!! Helt underbara bilder!! Hoppas ni får en skön forts. på semestern! Vilken fantastisk pool ni har
    Många kramar fr. Camilla

• babylover

Hoppas fisketuren gick bra! Ha en fortsatt bra dag!
    Kram