• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • glömsk

Hej!Hoppas ni fick mycket fisk...Va rädda om er..kram lotten

• loppan1

Hej
    Vilka fina bider, tänker mycket på er
    Kram

• Klatermaja

Morn morn!! Hoppas nattens oväder dragit förbi och att solen skiiiner på er !

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • HeWe
    Hej å hå..gooafina familjen kärlek å mys....

Njut av er fina fisketur..lycka till er..å många fina firrar på ert bord..de hoppas ja ni ska få.
    Hopps ni inte e allt för trötta, då ni stigit upp låååångt före tuppen...somna inte ute till havs..så alla firrarna spelar er ett spratt..
    Här skiner soolen..Tillemann kommer å värmer oss i ett annars ganska snålblåst Piteå..
    Fortsätt goo å fin dag...njut av dagen..av varann å de ni har...sååå speciellt..
    även de stunder Nicklas blir tokig när du retas me dina ben på honom...haha..
    tålamodet e en fiskares bästa vän...så även då... men de e ju sååå kul å retas..förstår de.
    Nu väntar gooa kudden ett tag...nattskiftet blev extra tungt me lite sömn..så nu tar ja igen det..tänkte jag.
    Tillemann..du e min stjärna på Nangijalas fina himlavalv...så fin å så klar..jag har din närvaro i allt som jag gör....våra äventyr blir fler...var så säker på det.
    Nu väntar JohnBlunds visa...den spelas i mitt lilla huvud nu..så ja får passa på å pysa till kudden då..gruset i ögonen börjar göra verkan..
    Ha nu en superduper fin dag..mys å gooas...vännerna mina..å Tillemann lille...min goois där..vi träffs snart..äventyren..min vän...äventyren..
    Nattinatti för en stund..kramelipuss..alla mina vänner...er vän ...Tillevännen Helén.
  • AnnaCarina

Go morron,

hoppas att fisketuren gick bra, och att ni får en god middag efterått..
    satt och tänkte lite extra på Tilleman, er goa och underbara kille, och vad han åstadkom under sitt korta liv, och trots att jag blir ledsen när jag tänker på honom och hur han fick lida så är åndå det med ganska mycket glädje oxå, för jag har omvärderat mitt liv nu, försöker att prioritera det som är viktigt och uppskattar det somär viktigt i livet, min barn och familj,
    kramis
    Anna

• Tarjas

Hej Therese och Nicklas

Har inte riktigt hunnit uppdatera mig i tråden eller Db, vi är här på Kreta men på fredag är vi hemma och då ska jag sitta framför datorn och läsa om era äventyr=) Jag hoppas att allt är bra med er, ni fantastiska människor och att ni njuter ordentligt... Det gör vi. Ha det så himla bra. Nu ska vi ner till stranden...

Soliga kramar i massor

Tarja

• Tarjas

Tillehjärtat...
    Har inte kunnat skriva till dig på sååå länge. Jag vet att du har det bra och du lyser verkligen upp himlen här på Kreta med dina stooora blå... Vi ska ner till stranden Tillevännen...och bygga ett sandslott...till dig...bara dig...Tille-Prinsen...Du finns här i mitt hjärta, och föresten... Såg du när vi flög förbi dig genom molnen? Natten mellan tordag och fredag kommer vi igen...men då ligger nog du redan och sover...så vi få vara jätte, jätte tysta...

Kramar till dig...älskade lilla vän...vi ses...Tillehjärtat...

Du finns i mitt hjärta idag...imorgon...i evighet...

Tarja

• fightclub

Hej! Hoppas fisketuren blev lyckad, med stor fångst, och att ni inte bränt er där ute? Solen tar ju som tusan till sjöss.
    Önskar er en skön och avkopplande kväll, med smarrig middag och god natts sömn.
    Karm fra meg/Helena

• Morty

Sååå härligt ni verkar ha det. Riktigt roligt att se och läsa hur ni njuter. Vilken fräck pool vid erat hotell.

Sköt om er, tankarna finns hos er och Tille lille hela tiden.

Massa kramisar

• Smurflisan

Idag fick jag boken om tille.. den är väldigt gripande..tårarna rinner för fullt ner från mina kinder... så fin han är/var...
    tänker på er...

Tänder ljus för tille varje kväll!