• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • fightclub

Ah, ni är tillbaks! Har tänkt på er hela dagen. Hoppas det varit en toppentur?
    Sitter här i Bergsåker och huttrar. Det är kallt och tråkigt.
    Hade hellre sett er dra upp dom STORA fiskarna? live....
    Men ni har väl inte heller nå vidare väder, gissar jag, haha.
    Mys och sköt om er!/Helena

• Mamelutten

Kära Therese och Niklas!

Tänker på Er och hoppas att ni njuter och har det bra på semestern

Kramar

• Therese6699

Hej hej,
    Nu har jag uppdaterat dagboken. Vi fick precis vår mat så jag ska äta. Sedan är det värsta åskvädret här så jag vågar inte ha i strömkabeln till datorn. Man vet ju inte vad dom har för några säkerhetssystem här.

Skriver mer senare.

KRamisar
    Allihopa.

terese

• niederkk

A short hello from Germany, Kristina
    We think of you!
    Kristina

• annca

Såg att det inte blev så många fiskar som fatnade på kroken! Men middan löste sig visst ändå! Hoppas det lagas till nåt riktigt smaskigt! (Gu' vad sugen jag blev på Thai-fisk!)

Trist med åskan, emn det är ju åsk-säsong just nu. Vi var med om världens oväder medan vi bodde på flottar ute i Kwa Noi (Kwai). Skrämmande, men tom åskrädda jag tyckte det var riktigt tjusigt och pampiugt när blixtarna ljungade mellan bergen ute där mitt i djungeln!
    Nu ska ni ha en riktigt mysig kväll!
    Kram från Anna

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Ella79

Halloj på er turister!!!

Therese- En fiskares bästa vän är tålamodet! Du får inte lessna efter bara fem minuter, du är nog minsann ingen storfiskare inte...*hi, hi*...

Igår köpte jag blommor till mina krukor som står på altanen, då kunde jag inte låta bli att köpa fjärilar som man ska sticka ner i krukorna...Nu för tiden är fjärilar för mig = Tille, pojken med de vackra blå ögonen...

Många kramar Elin

• Klatermaja

Attans fiskar att hålla sig borta . Tråkigt att det regnar, men bra att det verkar hålla sig till nätterna. Vad ska ni nu hitta på för äventyr? Har ni blivit nå bruna?

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Emsor

Hej!
    Hoppas ni har en härlig dag och god fiske-lycka!
    Kikat lite på korten från er resa och jisses så härligt det ser ut...

Undrar lite om ni vet när man vågar hoppas på att boken om Tille kommer? Har beställt pocket varianten och väntar verkligen...
    Nån som fått den än?

Tänker på er lilla Tille ofta, ofta! Som någon före mig "sa" fjärilar tar tankarna till Tille numer...

Kramar

• Klatermaja

Emsor: Den i pocketvariant ska tydligen komma om ett par veckor.

/Klatermaja - en förvirrad solstråle