• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Klatermaja

pontusmamma1: Gå in på nicket tillespappanicklas och läs hur du beställer böckerna där!

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Smurf26

Oj, nu var det lääääänge sedan jag skrev något här men ni ska veta att jag tänker på er och Tille dagligen ändå och försöker även att läsa här då och då. Kul att läsa i dagboken om hur ni har det i Thailand, det verkar vara så härligt! Tråkigt att ni inte fick någon fisk men ni verkar ju ha haft det trevligt ändå. Ha en fortsatt trevlig semester. Kramar!

• Toblerone

God natt Tillevännen och sov så gott!

Hej på er Therese och Niclas!

Ni verkar ha det underbart i paradiset, synd att ni inte fick någon fisk i dag. Ha det gott!

Kram Lena

• juljak

Hej på er, ni verkar ha en underbar sem. Njut nu på ordentligt de sista dagarna innan ni kommer hem igen, antar att det blir stora Liam o Dea -kramar när ni kommer...
    Lille Tille är ju med er hela tiden med "vindpussar" till er.
    Stora Kramar till underbara er.

• 3småttingar

Hej lille tille.
    Idag har jag fått den fina boken om dig. Jag blev så glad.
    Hoppas du har lekt riktigt mycket idag och att du snart ska krypa ner bland de vita molnen och sova så gott.
    Jag menar du måste ju orka busa imorgon med.
    Sov så gott lille vän.

Therse och Niklas tack tack tack för den underbara boken ni gort om er underbara lille prins och tack så jätte mycket för allt ni delar med er av.
    Hoppas ni har det riktigt bra i värmen.

Många många kramar.
    Lena

• Helena o Teo

Hej lilla Tille!
    Har inte varit här på några dagar, men du vet ju att jag tänker på dig varje dag. Och vi vinkar ju till varandra varje kväll, det är så mysigt! Vi har full tupp med vårt hus nu så det är inte alltid jag hinner med att sitta vid datorn varje kväll. Det är lite synd för jag vill så gärna skriva till dig lilla sötnos.

Det är så roligt att läsa om alla som fått din minnesbok, om hur alla tycker att den är så fin och hur fin du är Tille! Dina blåa ögon har fångat oss alla, och de tänker inte släppa taget, det är bra det, håll i bara!

Det hade visst åskat ordentligt på din mamma o pappa där i Thailand, inte så kul, så du ser väl till att det inte blir något mer oväder =)

Nu ska jag sätta mig och titta på kakel till våra badrum.
    Kram, puss och massa snusningar till dig Tillekillen!
    /Helena

• Vips

Så skönt att ni har det bra!!
    Här hemma traskar allt på som vanligt..idag var det himla kallt hos oss med regn, det var till att plocka fram vinterjackan igen! trodde inte man skulle se den på ett tag...men icke..
    Så njut i värmen från mig också!

Ha det så bra!
    Kramar till er och lille Tille där du nu är!
    MVH/Annika

• PamH

Hej !
    Hoppas ni får en fin dag i morgon.
    God natt och sov gott.
    Många soliga kramar.

• lektant

SKYDDSÄNGELN

Du kanske inte kan se
    änglarna omkring Dig
    men Du känner deras närvaro
    när de kärleksfullt
    styr ditt liv.

De bringar hjälp från ovan.
    Och den finns alltid med Dig och
    Du aldrig
    vandrar ensammen

God Natt Tille och dina föräldrar och syskon.
    KRAM/Mait

• marialemon

Tittar in. Kikar in varje dag men det var ett tag sen jag skrev. Ni har det superbra i Thailand har jag läst. *Ryyyyyyyyser* över "guldspindeln" hua. Jag som har svårt med våra källarspindlar,,,.
    Må så gott fortsättningsvis på resan!!

Tille, jag tänker på Dig varje dag! Tittar på korten av dig och tårarna trillar. Det kommer de alltid att göra när jag ser och läser om Dig, så känns det nu i alla fall. Jag hoppas och tror att du har det bra, var du än nu befinner dig!!

Stor Kram från Maria