• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • A S

Vad tråkigt att fiskelyckan uteblev. Men Nicklas tyckte kanske det var roligt ändå. Och du är ett äventyr rikare!
    Tänker på er!

• VeronicaMy

Hej!!!

Idag fick jag Tille boken. såååå fin den är

Tänker på er så ofta! Hoppas ni har det bra!

*kramar från Halmstad*

• n k
    Hej familjen!
    Trist med regn, men ni är ju i paradiset.
    Vila & njuta av varandra hindras inte av lite regn.....
    Kramar om (((KRAM)))

Nanna
  • HeWe

Men sååå trist me bara regn...men tur att de håller sig till att regna på  natten.

Jasså du Therese..."Tålamodet..en fiskares bästa vän", haha...hur vare me de..hihi.

Nicklas verkar ju hållt igång spöet ett bra tag iaf... synd att de var trög-nappade de små firrarna..hoppas ni får en liten goo matbit på bordet iaf.. men de e ju såå vänliga de Thailändska folket...sägs de.

Therese å Nicklas.... hur många timmar ligger ni från Sverige..har ni kväller nu me andra ord... de borde de väl bli???

Okidoki...ni är riktiga äventyrare ni...å roligt verkar ni ha...blir kul å se vad ni tänkt för skoj för nästa dag... man vill väl hinna me så mycket som möjligt när man är där nere..kan ja förstå.

Å allt går väl bra för TigerLiam å SessanDea? ..givetvis...de e ju såå duktiga.
    Hoppas ni får en mysgooig kväll... å regnet öser väl ner när de väl regnar där.

Kramar i massor...tänker på er..Tänker på vännen Tillemann...varje dag..så goo, så fin, så mjuk å rar...dansandes i det fina landet Nangijala...å han skrattar å ler. Mamma...han ser att ni mår bra..han är såå glad. 
    Kramelihugg i massor...å slängpuzzizen till goovännen min Tillemann...
    er vän, SagoTanten Helén.

• pofia

Hallå!
    Har inte varit här på några dagar nu... Skönt att ni forfarande har det bra, och att regnet valt att bara komma på natten... Fascineras (stavas det så?) så över att ni tänker på oss här och rapporterar varje dag när ni är på semester!! Ni är så söta! Tittade på bilderna från Thailand...och vilken pool!! En sån har jag alltid drömt om att få bada i... När kanten lixom inte syns och utsikten är över havet! Wow, ni verkar bo fint!!

Ha en bra sista vecka...
    Kramar Sofia

• Helena77

Tänker på er!
    Hoppas ni har det bra i Thailand och får en härlig semester.
    Kramar från Helena

• Jannika9905

Älskade Tillevännen!
    Idag fick jag äntligen boken om och med dig. Den var så efterlängtad. Nu kan jag när som helst se dig igen. De är så fina alla bilderna med dig och alla dina nära och kära. Tänk att du ändå kunde vara så glad fast du hade det så jobbigt. Det är så skönt att se. Nu är du väl ute med mamma och pappa på en massa roliga äventyr om dagarna?!! Ni har det nog riktigt skoj kan jag tro. Tänker på dig varje dag och önskar att du kunde fått stanna med din mamma och pappa här nere hos oss, men jag vet ju att du har det bra nu, lilla vännen. Nu får du ha det så bra tills vi hörs nästa gång. Varma gosiga kramar och snusningar till dig min lilla vän!!!

Therese och Nicklas!

Ta hand om varandra och njut i fulla dag av er semester. Hoppas ni får bra väder under den tid som é kvar för er i Thailand. Tänker på er massor. Stora varma gosiga kramar till er båda!!!

• Filles Mamma

Hej på er!

Var ett tag sen jag var inne här och skrev. Har dock tänkt på er massor!!! :)

Ni verkar ju ha det jättemysigt ju, det är ni verkligen värda!
    Och som vanligt är ni lika duktiga på att motionera :)

Ni får fortsätta att ha en underbar semester och äta gott, sola, bada och rå om varann! Tänker på er

-Lilla Tilleman, vad har du för dig om dagarna då?!
    Du spanar säkert mycket på din lilla familj skulle jag kunna tänka mig. Tänker på dig ofta lilla vän!

Många kramar till er alla

• Tandfen

Hej Tille!
    Idag verkar ni ha haft kul med att blåsa lite kalla vindar, men vad gör det? Ingenting.
    Jag tycker att du och dina vänner ska ta och krypa ner bland de gose-mjuka molnen nu och försöka sova, så att ni är pigga i morgon och kan ha kul hela dagen.
    Sov gott, goa, underbara unge.
    Pussar och kramar från mig till dig!