• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • solrosen74

Sov så gott alla ni människor där ute,hoppas ni haft en bra dag och en fin morrondag önskar jag er.

Sov så sött lilla Tille.

Kramar från Åsa

• MalinH

Natti natt lilla Tille!

Och alla andra där ute!

Kram Malin

• Berkemo

Sov gott allihopa som läser detta. Visst är Therese fantastisk som orkar dela med sig av (till och med) deras egen privata semester? Alla rosor till denna fantastiska tjej och hennes underbara sambo. Hoppas verkligen att ni Therese och Nicklas får många fina barn.

Tille, jag har absolut inte glömt bort dig!!! Du har alltid en stor plats i mitt hjärta, precis som mina egna tre barn har. Sov gott!

Kram från en som inte kan slita sig härifrån.

• emilsson

Tjingeling!!
    Kikar in för att önska er en god natt. Hoppas att ni haft en riktigt bra och rolig dag?=)

Kram/Caroline

• Happy me
    Hej på er! Ser att ni haft ännu en spännande dag i dag! Ni fyller verkligen på förråden med fina upplevelser nu! Hoppas dagen i morgon också blir en fin dag!

Tillehjärtat! Jag hoppas du haft en fin dag med dina nya vänner där uppe. Tänk, en månad har gått - nu kanske snart att du börjar känna dig mer hemmastadd? Jag hoppas det. Tänker på dig Tillehjärtat! En lång snusning på din kind!
  • Siv1974

God natt lille Tille vennen:) Du var en liten rampunge i dag du som lagde regnvær for mamma og pappa:) *fnis* Sov godt da vennen og drøm søtt høyt der oppe sammen med alle englevennene dine. Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Det var synd at det var dårlig vær i dag, men det høres ut som om dere har hatt en fin dag likevel og bra er jo det:) Ønsker dere en riktig god natt:) Klem fra meg.

• olivettan

Godnatt lille prinsen!
    Hoppas du lekt och skojat ordentligt idag, och att du drömmer riktigt goda, kuliga drömmar inatt. Tänker på dig lillevän.

Therese och Nicklas, ni sover väl som bäst nu. Men vill passa på och säga Tack för att ni delar med er av ert liv.....

Hoppas dagen blir full av roliga saker
    Kikar in under dagen
    Kram till er underbara människor  / Malin

• Tusenlilja

Jättestor kram till Therese och Nicklas
    det är så oerhört gulligt att ni delar med
    er av eran semester till oss andra här
    man kan se allt härligt framför sig

unnar er allt gott

kram /T

extra stor kram till Tille som
    jag ständigt minns

• FraNorge

Titter inn for å ønske dere en fin dag i morgen. Klem.

• Hemgårn

Tille, det är dags för mig att sova men jag lovar att berätta om kojbyggandet imorgon.

Snusningar, din InternetKompis Magnus