• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

Tilleponken, du såg nog inte när jag vinkade igårkväll, det var så mulet så. Och sent var det också, så du hade nog helt enkelt gått och lagt sig och släckt ljuset bredvid sängen redan.
    Men godmorgon nu. Lite gråtrist idag... Vad ska ni hitta på idag, änglakompisarna? Är det dax att baka kakor kanske? Det är roligt. Kavla och ta ut kakor med formar och sitta vid spisen och vänta på att de ska bli färdiga så man kan smaka med ett glas saft eller mjölk redo!
    Dunpussar
    ankkompisen!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • FraNorge

Ha en strålende dag i Thailand. En super 17 mai ønskes alle norske i tråden. Stor klem.

• Nallatalla

God Morgon på Er Therese och Nicklas!
    Hoppas att allt är bra med er i Thailand.

Säger även God Mogon till dig Tillevännen och hoppas att du får ännu en rolig dag tillsammans med dina änglavänner!

Vill passa på att önska Er alla Norrmän här en trevlig 17Maj!!

Kram / Nalla med familj

• Lindous

God Morgon....

Jag hoppas att nu har det underbart i Thailand.... att ni får äta god mat,underbart vädr och bara får njuta utav varndras sällskap...
    Tänker på er nu och för alltid!!

Många varma Kramar från Linda m/familj

• sgr

God morgon Therese m. familj!

Hoppas Ni sovit gott och att det är en solig dag där borta i fjärran land. Har glömt när det var ni skulle hem...
    Men i alla fall ha en skön dag...

God morgon Tilleman! Hoppas du med sovit gott på dina mjuka moln. Hitta nu på något roligt bus med dina änglavänner och ha en riktigt busig dag...

Kramisar
    Sandra/sgr

• Änglasång

Godmorgon,Therese och Nicklas!
    Hoppas ni har sovit gott inatt?
    Jag tänker på er...
    Kram:Änglasång/Elinor.

• VeronicaMy
    god morgon therese och nicklas! hoppas ni har det underbart!!

*vinkar*
  • fightclub

Hej på er!
    Hoppas allt är bra i dag, och att ni fortsätter mysa och må gott.
    I Sundsvall är det ju kallt fortfarande, och i morse var det t o m frost ute, brrr.
    När ni åker hem, ta med er värmen då, tack.
    Jag är ju fortfarande inte avundsjuk, alls, hehe. Vem vill lämna detta paradis, för Thailand? Byta ut fukten i källaren, dammråttorna under sängen, tvättberget, mot er misär? Pooler, palmer, sagolika vyer, romantik? Nej tack!
    Skämtar bara, men det vet ni nog numera.
    Bamsekram / Helena

• Ella79

God Morgon på er...

Hoppas gårkvällen var bra och natten fylld med underbara drömmar... Jag undrar just vad ni har för er just nu...Tar en svalkande paraplydrink i solen kanske?! Vem vet, vem vet...Vad ni än gör hoppas jag att det är trevligt och att ni njuter av livet.

Ha en bra, bra, bra dag...och kväll förståss../Elin

• RubyPearl

Hej

Min bästa vän gick bort för nästan tre månader sedan. Jag är helt säker på att hon och Tille och alla andra fina människor som vi förlorat har det bra där uppe i himlen. De människor vi mött och som lämnat ett avtryck i våra hjärtan, de kan aldrig försvinna.

Allt gott till er, Tilles föräldrar.