• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • viktoranton

Halloj!
    Hoppas att allt bara är bra med er?
    Här hemma är det sol men det är kallt, så njut nu av dom dagar som ni har kvar så får vi hoppas att ni ta med er lite värme hem....

Kramar till er

• Tandfen

Hej Tille!
    Hoppas du får en rolig dag tillsammans med alla dina vänner.
    Tänker på dig, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• buzans

Hej Familjen Kärlek!
    Har inte skrivit på ett tag. För det första så är ni så fantastiska som uppdaterar oss från er semester, helt otroligt. Det är jätteroligt att följa, vackra bilder.
    Tille hjärtegrynet, tänker på dig varje dag, dina vackra blå ögon som sa oss så mycket. Varje gång jag ser en fjäril så tänker jag på dig. Hoppas du har det bra nu.
    Du fattas oss.
    Kram på dig! Anna

• Anbe

Tjingeling!Vill bara önska er en fortsatt trevlig semester med mycket sol,bad och god mat!Blev det någon god mat av fisken?!Ha det underbart/Många kramar Annika

• Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) I dag er det 17.mai her i Norge og det regner:( Magnus har tatt på seg pen-klærne sine og regnjakke og nå sitter han på bussen sammen med andre barn fra skolen på vei til byen for å gå i tog. Vi andre skal reise med t-banen snart for å se på han:) Håper du får en kjempe fin dag sammen med alle englevennene dine høyt der opp i det blå:) Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: God morgen. Håper dere får en dag med masse solskinn i dag:) Klem fra meg.

• Klatermaja

Puss på dig lille bus Tille .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • HeWe
    Hej hej..goafina ni...

Hoppas er dag e bra..å att solen är framme..inget mer regn å rusk nu..
    Gav fisken nån middag igår??? 
    Kanske ska fiskelyckan testas igen..haha. Nee, ingen ide å utmana tålamodet..haha.
    Nu får ni ha en superduperfin kväll..nu pyser ja på jobbet..igen..
    Ha de så gött...kramaz å mys..var, bara VAR..varann nära å kära..gooas å finns för varann, vi finns här för er..då, nu å föralltid...kramiz i stora famnen..till er STARKA familjen..mammaMYs, pappaGooos, TigerLiam å SessanDea..
    Åsså givetvis gooisvännen av dom alla..bäst å störst...min vän Tillemann ska få min hjärtegoa slängpuss på hans gooa kind..kramis tills vi hörs igen..er vän..Tillevännen..å SagoTanten Helén.
  • Therese6699

Goddag på er alla....
    Här har vi haft en rätt slappis dag faktiskt. Suttit vid poolen och läst hela förmiddagen. Jag slutade upp med fläckvis solbränna. Man ska inte fuska med solskyddsfaktorn : ) och viktigaste av allt. Inte glömma den på vissa ställen. Som tur var så såg jag det rätt fort så det var bara att springa in och sätta på sig mer.

Vi lunchtid så kom skräddaren som har sytt Deas klänning hit med den så vi bjöd honom på lunch. Han blev jätte glad. Hans bror och han ska komma hit ikväll och se på Champions league finalen. Det ska bli jätteroligt. Alltid kul med nya bekantskaper.

Vi gick vägen ned och upp igen. Det känns inte alls lika jobbigt som första gången. Men då höll jag allvarligt på att dö kändes det som... Nu känns det bara jobbigt : ) Vi ska dock gå nedför backen igen för vi ska till en restaurang som ligger på en klippa här nere. Dock ska hotell ägaren komma och hämta oss med sin pick up så vi slipper gå upp igen : )

Just a word in english for our german and englishspeaking friends.
    Everything is beutiful here in Thailand and we have med a lot  of interesting people. Few of them we are going to keep in thouch from Sweden. Very nice people here. Tonight we are going to see the champion leauge finals between arsenal and Barcelona. We have invited two boys that works as tailors and they have made a dress for Dea. It is fun to speak with people in different countries.

Nu ska jag hoppa in i duschen...

Kramisar
    Therese

• Klatermaja

Mmmm hoppas middagen smakar bra!

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Nötkaka

Hej Therese och Nicklas!

Vad gott ni verkar ha det. Mysigt!

Här sitter jag på jobbet och regnet öser ner och det är allmänt kallt ..

Önskar jag vore i Thailand. Fullständigt älskar landet!

Ha det gott!