• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

Dea prinsessan - du kommer att bli sååå fin!

Så roligt att räffa nya vänner! Ni är så framåt att jag är nästan avundsjuk! Tillhör själv de där reserverade, trista, som håller sig undan... Rätt tråkigt faktiskt. Har försökt ändra mig, men det går låmngsamt...! Är övertygad om att lillprins-Tille är stormglad över att ni skaffar vänner överallt! Tänk vad roligt för mamma och pappa!

Ha en riktigt mysig kväll nu, och hoppas middan blir super!
    /Anna

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Gubbas

Åh vad underbart allt låter! Ja, att träffa nya människor är kanon! Skulle också vilja ha lite värme, men utomlandssemestern får vänta till pojkarna är lite större.
    Kul att ni har det bra och slappar och bara mår toppen!

Kram Sonja

• Misan75

Hej.
    hoppsan va tiden går fort. Jag har inte skrivit på ett tag men läst. Lyssnar nu på Tilles song och den göt så att tårarna bara kommer.
    Men va härligt ni låter att ha. så underbart, och välförtjänt.
    Ser med fasa fram emot att se på tv:n. Inga servetter inom räckhåll kommer att räcka då är jag rädd.
    Å Dea va fin du kommer att bli då..... hua.
    Liam kommer att drunkna i alla sina fina presentar kan jag tro.
    Å Tille vännen du är ju med Och ser va fint och härligt mamma å pappa har det.
    Du ser ju till så att de har det bra. saknaden av dej finns ju och kommer alltid att finnas. Men minnen gör allt lättare.
    Lille Tille Gosis.
    Så är det snart dax att återvända till oss i kalla Sverige. Men njut av era sista dagar i Thailand.
    HA det nu så bra.
    Många kramar till er alla.
    Tille du får så många snusnigar som möjligt.
    Ha det gott. Mia

• Kalina

Hej hej familjen!
    Vill bara skicka en hälsning , hoppas ni har det riktigt bra!

Lilla bus...mammas kärlek.
  • marie 37

Underbart att få följa er även i Thailand. Det är så man blir riktigt avis. Även om vi har sol så är det kallt. Ja, riktigt kallt. Njut av värmen och alla bad./ Kramar Marie

• niederkk

Hey Therese,
    thank you for writing in English, it's much easier for us
    So I wish you a nice evening,
    Kristina from Germany

• PamH

Hej Therese & Nicklas!
    Vad gott ni verkar ha det.Mysigt!Så roligt att träffa nya människor.Ha en riktig mysig kväll nu.
    Varma kramar Pernilla med familj

• n k
    Hej familjen!
    Ni njuter av paradiset & varandra... då är allt som det ska
    Cool
    Hoppas att ni får en fortsatt underbar dag!

Tänker på er!
    Kramar om
    (((KRAM)))

Nanna

• fightclub

Hej på er! Oh, vad man blir glad när man läser om era upptåg.
    Lyckliga er, som är så framåt och lätta att ta/få kontakt med.
    Många varma kramar och önskan om en toppendag i morgon igen.
    Helena=lilla musen.