• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • fightclub

Förklaring på inlägget: Man känner sig ofta som en liten mus. Men visst händer det att man ryter till som ett lejon också, haha. ( Men det får man ju inga fler kompisar av....)
    Tjoho/Helena

• Ulrika mamma till 4

Hej!
    Vad kul att ni träffar en massa nya vänner!
    Ni är såna öppna och fina människor,så det är lätt att tycka om er!
    Ha nu en riktigt skön kväll!

• Therese6699

Hej hej, nu är vi hemma ifrån middagen... supergott var det allt! Hotell ägaren var och hämtade oss.. Skönt att slippa backen hem igen : ) Även fast jag gillar att träna så finns det ju en liten latmask i mig också:)

Liam verkar ha det hur bra som helst med min mamma. Han saknar oss, men ser fram emot Stockholmsresan till helgen som mamma tar med honom på.... och en av hans kompisar. Så dom har det nog väldigt roligt kan tro...

Kramiar
    Therese

• Vackerpingla

Vilka underbara bilder! *avis*
    Läcker pool om inte annat..
    Hoppas ni har det underbart! Vilket jag kan tänka mig! Kram

Tille, hoppas du haft en bra dag och lekt med dina kompisar...
    Många kramar till dig.. Du är sötast

• sis02

Hej på er! Va underbart ni verkar ha det fortfarande! Här har varit riktigt kallt de senaste dagarna så det har inte varit på tal att ta av sig jackan men nu verkar det vara lite lite varmare.

Måste ju berätta att jag gjort en tatuering idag, en tribal med en blå färil. Har blivit helt förtjust i fjärilar sen jag började läsa om er underbara Tille. Bild finns i mitt galleri för den som vill se. Inte så tydlig bild och det brun röda ska inte vara där men bilden e tagen just efteråt så det blödde lite.

Jasså du har glömt att smörja in dig med solkräm lite här och där Therese det där känner jag igen från när jag varit i Södern. Nu senast när jag var med Sandra till Puerto Rico hade jag också en hel del med röda fläckar.

Ha nu en fortsatt skön semester de dagar ni har kvar. Ni finns i mina tankar varje dag och även Tille liten. Kram

• Beckah82

Bara skriver en liten rad...jag är inne varje dag coh läser men har inte skrivit på länge så jag tänkte höra av mig

Kramar!

Beckah -82, mamma till Victor -98 hemsida: busig.sida.nu
  • babylover

Vad kul att ni fått nya vänner! Hoppas kvällen blir trevlig och du lyckas lära dem att spela poker. Låter som ni har det väldigt bra förutom små missöden med solskyddsmedel.

Tille såg dig i tv-bilagan på jobbet idag med info om dokumentären som ska visas 24 maj.Vilken söt lite kille! Ska spela in den då vi är på semester men blev ändå glad att det kommer repris 4/6.
    Kramar

• Safari

Halloj!

Vilka fina bilder från Thailand! Ser hur härligt ut som helst!
    Själv har jag fått en riktigt hemsk förkylning som gör mig helt sänkt. Orkar inte göra någonting....

Ville bara kika in en stund och visa att jag fortfarande tänker på er.

Kramizar