• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Robo

HEJ PÅ ER!

Vill bara skicka en hälsning, läser om hur bra ni har det. Längtar till semestern!

Hälsningar Rose-Marie

• fightclub

Hej! Låter gott det, med en smarrig middag. Själv blev det en `kalorifri´, hm..MC Feastmeny till middag. Så nu mår man som man förtjänar, urk.
    Tycker inte att det verkar bo en liten latmask i dig, Therese. Du motionerar ju varje dag! I så fall är jag en fet daggmask, som ligger i torkan...
    Vilken underbar mormor alltså! Såna är guld värda. Mina ungar har en likadan. och det tackar man sin lyckliga stjärna för.
    Säger härmed natti natti& kramiz

• ODS

Hej på er!
    Har inte skrivit något på ett tag men läst o kollat hur ni har det o ni verkar ju ha det bra.

Härligt att Liam trivs med din mamma, en sthlmsresa verkar ju inte fel! Kan ana att Dea blir jätteglad för sin klänning när ni kommer hem!
    Ha det bra o njut av de sista dagarna(vet inte hur länge ni skulle vara borta,var det 14dgr eller??)!

Många kramar

Pernilla

Skickar en slängkyss till Tilleman oxå förstås!!!

• FraNorge

Hei, lille Tille-vennen. I dag tror jeg at du har passet på så vi fikk en flott nasjonaldag i Norge. For på tross av at det var spådd regnvær og kaldt, så har det vært sol, og ganske så varmt i dag. Så takk for det, lille venn.
    Therese og Nicklas: Godt med en slappe-av dag også vil jeg tro. Høres ut som dere skal oppleve mye spennende i morgen. Kos dere. Klem fra meg.

• ÖRTEGREN

hej hej..hoppas ni har det bra och har haft riktigt skönt väder. tänker på er ..har bara hunnit och läsa lite , vart väldigt upptagen ett tag nu men idag var jag bara tvungen att skriva lite ju.. många kramisar från skåne./susanne

• Tandfen

Hej Tille!
    Idag har det varit kyligare än vanligt. Kan ni ha glömt att stänga frysen när ni har hämtat glass? Får man tag i något gott, glömmer man lätt något annat. Så är det bara.
    Jag skickar upp en stor bamsekram till dig när du ska krypa ner bland de gose-mjuka molnen och önskar dig söta drömmar.
    Sov gott, lillprinsen.
    Pussar och kramar från mig till dig!

• Tusenlilja

Va trevligt att ni fått nya vänner
    och att ni har trevligt

många kramar till er

& stor puss till Tille

• Gilga

Låter som att ni har det helt underbart där borta.*L*..är såå avundsjuk..

Hoppas att det går att få se en bild sen på Dea i sin nya dress,hon blir säkert jättefin
    Så Liam ska till Stockholm med "mormor"..så roligt dom ska ha,och sen kommer ni hem,han är en lycklig liten kille..så många som tar hand om honom

Ha en jättefin kväll,hoppas att rätt lag vinner..vet vilket lag jag håller på i alla fall.*L*..

Varma kramar//Gunilla

Ps.Lilla prins Tille..skicka ner sol och värme till oss,vi fryser här..mjuka snusningar på kinden

• Adam2007

Hej Therese & Nicklas!
    Härligt att se att ni båda mår bra så långt borta ifrån oss.
    Liam & Dea har det säkert jätte bra där hemma.

Vädret här hemma har varit bra, men solen lär komma fram mer när ni kommit hem.

Massor av kramar till er!

• Jannika9905

Hej kära Tillevännen!
    Idag har jag jobbat hela långa dagen, men alldeles strax ska jag få åka hem och snusa gott på mina små trollungar. Har du haft det bra idag med alla äventyr med mamsen och papsen? Ni hinner allt med massor om dagarna har jag läst i mammas dagbok. Ni måste ha det jätteroligt där borta i Thailand. Du är väl alldeles supertrött när kvällen kommer?!! Ikväll får du iaf sova så gott på ditt mjuka moln däruppe och drömma sött hela natten. Jag tänker på dig och kommer tillbaks imorgon. Sov gott min kära lilla vän. Massor med varma gosiga mysiga kramar kommer det till bara dig!!!

Therese och Nicklas!
    Hoppas ni har det riktigt bra och njuter så mycket ni kan av er tid där borta i paradiset. Följer er varje dag, det vet ni. Ni kommer föralltid finnas med mig i hjärtat och tankarna varje dag. Önskar er nu en godnatt och en lika bra och spännande morgondag. Imorgon kommer jag tillbaks och kollar vad ni har för er då. Massor av varma goa kramar till er båda.