• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • annca

Hejhej!
    Ni verkar ha haft en trevlig kväll i goda vänners lag. Kul att middan blev så lyckad, trots en ringa egen fångst!

Tille, så det är kojbygge du har roat dig med! Då förstår jag att du inte haft tid att fixa med vädret här, för att bygga koja, det kräver all koncentration! Där kan ni nog få kuliga dagar med upptäktsfärder i skogen och leka med skogens djur! Igelkottfamiljen verkade ju riktigt nyfiken! Ta med lite gottis åt dom nästa gång ni. Men kom ihåg att de inte ska dricka mjölk för då får de ont i magen!
    Vad väntar för äventyr idag då? Är det en dag i kojan tro? Säkert! Och visst stod det en korg med nybakt bröd på bordet i stugan när ni kom tillbaka? Det var säkert Mathildas gammelmorfar som varit inom med limpa och sockerkaka!
    Du kan väl berätta för grodan vid stenen bakon stugan att jag funderar på att göra mig en liten tatuering av en groda. Jag har inte riktigt bestämt mig än - vill, men vet inte om jag vågar! Vad ska min mamma säga? (En liten sen tonårsrevolt kanske, sisådär 15 -20 år i efterskott!) Vad tycker du och vad tycker grodan?
    Nrj, nu ska du få äta frukost i fred och planlägga dagens upptåg!
    Dunpussar
    ankkompisen

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Siv1974

God morgen lille Tille vennen:) Har du sovet godt i natt? Tenker mye på deg Tille vennen og håper du og dine englevenner får en kjempe fin dag der oppe i det blå:)Suss og klem fra meg.

Therese og Nicklas: Ha det fint på deres utflukt i dag. Håper været blir fint. Klem fra meg.

• Anbe

Tjingeling!Låter som om ni kommer få en jätteintressant dag idag med elefanter och allt!Ska bli spännande att höra om det sedan!Det är bra att ni blivit duktiga på att slappa.Det är ni väl förtjänta av!!/Ha en underbar dag många kramar Annika

• FraNorge

God morgen, ønsker dere en flott dag, med solskinn og spennende opplevelser. Klem fra meg.

• Klatermaja

Godmorgon på er i värmen . Har ni sett några fler Tillefjärilar?

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • PamH

Hej på er i värmen. Här är det kallt.Hoppas dagen varit bra med elefanterna och krokodilerna.
    VARMA KRAMAR TILL ER TVÅ.

• olivettan

Hej på Er! Idag är det riktigt ruggigt här, hoppas ni har det bra!
    Kram

• Hugofelicia

Vill bara skriva och berätta att vi här hemma glömmer er aldrig och vi önskar er alla lycka i framtiden.

• HeWe
    Hejhej..govännerna mina..

Har de möjligtvis kommit fram ett fint litet sms till gooafina familjen idag...???
    hoppas de iaf...tänker på er sååå mycket...alltid nära...
    Å lille Tillemann vännen...idag skiner din soool sååå fint...nu verkar alla de små änglarna vara glada å leker å har skoj..kan de tänkas ha fått ett litet kort eller så från dej i Koh Samui...vem vet...eller kanske en tanke så goo.
    Du är i mina tankar jämt iaf..så de så...just de, mej slipper du inte undan..
    så lätt..
    Du ser ju till att mammaMys å pappaGooos har de bra i Thailand..givetvis...de e klart. Å TigerLiam å SessanDea har de bra hos familjen här hemma..leker å myser. Å Liam som ska få fara på resa i helgen...Till Stockholm..visst hinner du väl titta till honom me...å Dea förståss..
    Ha nu en superduperfin dag....saknar dig massor...jag sitter nu å kollar in alla fina photoshoppade bilder som ja fått på dig...du är å var sååååå vacker...underbara barn..gooa FjärilsÄngeln..Tillemann min vän..vår vän..

MammaMys å PappaGoos...ha en fin dag..var de idag ni skulle på en elefanttur...hoppas de sköter sig å inte går på egna äventyr...hm.. de är säkert jättesnälla..sååå kul ni kommer få..många äventyr å upplevelser...inte avis..needå, inte de....hm. men de är ni ju såååå värda..goe ni.
    Njut av dagen...av varann, finns för varann, bara VAR...kärleken är stark..Ni är starka..kramiz er vän, Tilles SagoTant... Helén