• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Berkemo

Hej Therese och Nicklas kikar in och önskar en god natt. Väntar på att mina barn ska komma hem från skolresan, de har varit i Stockholm på Grönan. Hoppas att er semester blir fortsatt skön och kom hem pigga och utvilade.

Tille...du får den största godnatt-tanken man kan få. Tror inte på ett liv efter detta, men jag tror att man blir nåt som kan vara med var man vill när man vill. Du finns alltid runtomkring din mamma och pappa och dina goa syskon. Kram och god natt Tille!

• PamH

Önskar er en godnatt och en lika bra och spännande morgondag.
    Massor av varma kramar till er två.

• Sussieluskan

Hej hej!!!

Tänker på er, hoppas ni har det bra och att ni njuter. Lyssnar på Tilles låt, tycker den är så vacker.

Kramar Sussie!!!

• nisse

Vill bara titta in och säga natti natti lite i förväg! Så himla kul att få läsa om hur ni har det i Thailand, vilka underbara bilder! Hoppas ni verkligen kan njuta av de sista dagarna! Kul att Liam har det så bra med mormor och en liten tur till Stockholm är ju aldrig fel.

Tille, Tille, Tille, massor med nattiskramar till dig! Tänker på dig väldigt mycket och idag har det till och med varit lite jobbigt med många tårar men så är det ju ibland. Jag har kramat mina små buspojkar lite extra innan de la sig i kväll. Jag vet att du har det bra där uppe bland stjärnorna, vilken härlig utsikt du måste ha!

Massor med kramar till er alla! Tänker på er!

• Eija77

*kikar in idag igen och ser att allt verkar vara toppen i Thailand*
    Sov sött Tille lille... tänker på dig! *bamse-kram*

• n k
    God natt familjen!
    Hoppas ni får ännu en spännande dag i morgon, med sol & avkoppling!
    Kramar om
    (((KRAM)))

Tille!
    Tack för regnet!
    Vi behöver lite vatten på våra blommor.... du kanske såg det
    Vi ses vid det lilla molnet under Astrids.
    Du finns i mitt hjärta Tilleman, min kämpe!

Nanna
    "du är himlen runt hörnet för mig."
  • Mammapetra

Ja, som en i gästboken skriver, så får fjärilarna symbolisera Tille. Varje gång jag ser en fjäril tänker jag på Tille, fjärilspojken. Tänk vad mycket han betyder för oss alla, trots att vi inte ens känner han/er. Ni betyder oxå mycket, ni är sånna föräldrar som många vill vara - o nu försöker vara.
    TACK för att vi alla får vara en del av ert liv!

Längtar nu tills den 24:e då dokumentären om Tille kommer. Har redan köpt videoband så att jag kan spela in den. Det kommer med all sannolikhet bli mycket gripande o många tårar kommer att fällas den kvällen runt om i hemmen
    Tänker på er ständigt!!!
    Ni/Tille finns i mitt hjärta föralltid!

Oändligt många kramar till ER! Från Petra, Johan o lilla Liam
    *KRAMAR*

* TILLE - FOREVER *
  • Jonalv

Oj vad härligt ni har det. Hoppas lite av värmen följer med er hem så att vi får sommar. Njut av era dagar där borta snart är vardagen här med allt vad det innebär.

Tille-pojken du är alltid med oss i våra hjärtan.

Kram på er och godnatt

Jonalvs mamma

• 3småttingar

Kommer bara in med många många god natt kramar.
    Måste sova alldeles snart.

• Nichth

så skönt att höra att ni har det bra therese och nicklas

tille liten! ja du finns fortfarande med mig och jag kommer att titta in i dina fina blå nästa vecka, det är med en viss bävan måste jag erkänna. men jag vet ju att du mår bra nu och att du har så mycket att lära och så många lekar att leka.

ett ljus fladdrar på min balkong som en påminnelse över alla underbara människor det finns på vår jord och de som har fått gå vidare.

ha det så bra älskade lille vän!

kram
    ~vildas mamma~