• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • trippel

Tittar förbi och ser att ni har det bra...
    Kram

• HeWe

Hej goovänner.. vad gla ja e att sms:et kom fram...gooaste ni.

så mycket skoj ni äventyras me..ni ser er verkligen om på er lediga tid...såå spännande me alla shower me krokofanter, "Dumbo´sar å alla de möjliga kryp å krälisar...
    Ska bli spännande att få se lite kort sen...om du tänkt lägga in dom i galleriet...
    Fortsätt njut av kvällen...vi här hemma har ju en liten längre stund av dagen kvar...kramaz å mys...vänner...SagoTant..Helén.

• annca

Vilken spännande dag ni verkar ha haft!

(Och Therese - det där med ringarna funkade på min (då) blivande make! )

Det skulle vara jättekul att se hårspänne och örhängen, men om du vill spara på godbitarna förstår jag det!

Vilket nyhetsmorgon är det ni ska var med? Är det samma dag som dokumentären?

Ha en fortsatt mysig dag nu i Paradiset!

/Anna 

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Sanders mamma 04

Så spennende dagen har vært for dere Det var nok en opplevelse å være på elefantryggen. Krokodilleshowet, ja det bildet sier mer enn ord, skremmende!!!! Fine bilder, ser ut til at dere koser dere skikkelig!

Likte sommerfugl hårspennen, kjempefin!

Nå får dere nyte en god middag og sove godt i natt!

Nyt ferien og hverandre

Klem

• Berkemo

Sitter här i ett gråmulet och trist Sverige. Det ser ut att vara så skönt hos er. Jag tvivlar absolut inte på att ni har det bra, eftersom du Therese ser så jätte glad ut på alla fina kort. Ni är verkligen värda allt detta! Ha det nu så bra!!! Kram.

När ni ska vara med på tv 4 blir det så alla kan se det, eller blir det som förra gången? Jag vill verkligen jätte gärna se detta.

• Gilga

Så fint hårspännet var.*L*..hoppas få se örhängena oxå..

Låter så skoj att rida på elefant och allt annat ni gör..håller tummarna för att Nicklas hittar fina ringar.;*)..kanske ett frieri dyker upp snart

Lilla prins Tille,det regnar här,och i helgen är det karneval i stan,med tivoli och annat skoj,håller tummarna för att du kan fixa bättre väder åt oss

Varma kramar//Gunilla

• PamH

Hej Therese & Nicklas!
    Vilken spänannde dag ni har haft.Hoppas middagen smakar bra.
    Ha en forsatt mysig kväll.
    Många kramar till er.

• kapet

Hej,hej
    Vad trevligt ni hade.I Svrige är allt ok,men nu har vi fått regn och dåligt väder sen igår.
    Önskar  er en trevlig kväll.
    Vem vet,kanske  ett frieri kommer när du minst anar det.
    Kramar

• kapet

Nu såg jag bilder.Riktig fina bilder. Hårspännet var väldigt fin.