• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • gmt

Kände att jag bara ville vara med i kväll. Jag ville se detta lilla tapra barn och jag ville höra hans föräldras röster.
    Jag beundrar er och ert mod och jag kan försäkra er om att Tille aldrig blir glömd. Jag tänker att jag inte kan vara den enda som tänder ljus för lilla gubben och er.
    I mitt änglaträd brinner ljus för er familj och Tille har sin helt egen lilla lykta.
    Kram på er och må änglar breda sina vingar över er när ni sover.

• mamyleine

Så fin dokumentär. Han var otroligt söt lilla Tille.

• HeWe
    Nu ser ja bara fram emot när nån av Böckerna ska komma...längtar, längtar, längtar sååå...att få se allt de fina som alla pratar såå mycket om, som såå många redan fått..din bok..Tille..din alldeles egna Bok..

Kram å nattinatti där uppe i Nangijala, där du ligger på ditt sammetsmjuka moln, me BamzeSnutten å den Runda Lilla Gubben..Vi ses..en dag...// Helén.
  • treänglar

Hej, såg programmet om lilla Tille...den berörde mig mycket, grät igenom hela programmet. Satt och tänkte " tänk om det hade varit mina barn det gällde..." hade agerat lika dant som ni gjorde...
    Hoppas att ni vet om att han finns hos er dagligen...han vakar över er...(jag är inte religös på ngt sätt) men jag tror på ett liv efter....

Många varma kramar från borås

• Melle85

Jag brukar inte skriva här men måste bara säga att dokumentären om Tille var verkligen jätte fin. Fällde många tårar, både jag och sambon (som i princip aldrig gråter). Han var så otroligt söt och vilka vackra ögon han hade!

Kram kram

• Tesan81

Therese: har ni funderat nåt mer på nästa barn? hur kommer ni då gå tillväga? *kramar*

Villemo
  • Familjen A

Therese och Niklas...
    Tack...
    Tack för att jag fick vara med er.
    Tack för er ärlighet och öppenhet
    Tack för er värme och kärlek.
    Tack för att jag fick ta del av er underbara lilla Tille.

Kan jag någonsin göra något för er så tveka inte...

I mina ögon är ni det perfekta paret och världens bästa föräldrar. Liam, Dea och Tille har haft tur som fått er som föräldrar. Jag hoppas från djupet av mitt hjärta att ni snart har en till solstråle att ösa er kärlek på.

Ni har alla  fått en plats i mitt hjärta för alltid.
    Önskar er allt gott.
    Många stora bamsekramar
    från Anette

• Tesan81

ja Tille är lik sin mor upp i dagen näsan,ögonen mm

Villemo
  • Nilla

Tyvärr missade jag dolumentären om Tille.Men efter allt jag läst om er son så är det såna historier som får en att ta vara på alla sekunder man har med sina barn.evigt tacksam så länge jag får ha mina barn i livet här på jorden hos mig,

• AnRe72

Det var en vacker dokumentär om lille Tille.! Tårarna trillade.

Lille Tille - vackra änglabarn!

Ni är så underbara Therese och Niklas!

Många många kramar till er alla! Tänker på er och dig med lille Tille prinsen!