• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Vaff Vaff

Dokumentären var verkligen vackert gjord. Ni utstrålar en sådan trygghet och värme och er styrka är enorm. Nu börjar visserligen saknaden av ett älskat barn göra sig mer påmind än lättnade över att han slipper lida mer, men ni klarar det också, det vet jag.

Tille, Tille, vilka underbara ögon. Så intensivt du följde dina närmaste med blicken. Det rann många tårar ikväll när jag tittade på dig och din familj. Sov gott Tille!

Sov gott Therese, Nicklas, Liam och Dea!

Kramar Agneta med familj

• Karro

Tack för en fin dokumentär, tack för att ni ville dela med er av den vackra Tille. Tyckte det var underbart hur spontana ni var och att ni va dom ni är fastän det var på tv.
    Jag är mamma till 2 killar och ibland ryter man i för mycket och känner sig så dålig. Men kan ni vara så starka i allt detta så måste väl jag med kunna. Livet får sig en ny innebörd när man tänker på hur snabbt allting kan gå förlorat. Jag funderar på att sätta upp en bild av Tille (om det är OK för er?) för att minnas att livet faktiskt inte alltid blir som man tänkt sig. Ta vara på varandra och ni är värda all Lycka i livet, ni verkar vara så mysiga, varma, goa & männskliga. jag har just knåpat ihop en dikt tillängnad er & Tille.

Det var en gång en lite kille
    Hans namn fick bli Tille
    Med vackra ögon stora & blå
    Var han en dag tvungen att gå
    Varför kan vara svårt att förstå?
    I himlen leker du med dina änglavänner
    Och ingen smärta du länge känner
    Du fick en fin tid i livet
    Och lärde många att inte ta allt förgivet
    Fastän jag inte kände Dig
    Har du berört en stor del av Mig
    Stolta föräldrar ska du ha
    Och dom lika stolta över dig ska va
    Tack Tille!

/Karro 060524

• Jag Ond

Hejsan vill tacka för en underbar dockumäntär, ni måste vara otroligt starka och otroligt omtänksamma!

ta väl hand om er nu

och jag vet att min farfar som gick bort innan påsk håller ett vakande öga på er lille Kille så som han alltid gjort mot alla när han var i livet!

många kramar från helena david och lilla hilda

• illern i mitt liv

Dokumentären var bedårande Therse , så fantastisk , det var erfterlängtat att se Tille i rutan , har spelat in det oxå och ska ha det som ett fint minne .
    Tack så hemskt mycke att ni orkar o ville dela med er av er underbara sons liv och hans jättesöta ögon !!.
    Många kramar .

• Therese6699

Godkväll, nu sitter jag här mot bättre vetande när jag egentligen borde sova : ) Men jag var lite spänd över vad ni skulle tycka om dokumentären. Men nu kan jag andas ut.

Den går i repris den 4:e Juni.

Nu måste jag sova.

Kramar
    Therese

• Hemma hos oss

Såg den fina dokumentären ikväll. Beundrar er som är så kloka och kan formulera era känslor så bra.
    Tänker på er och er lille Tille.

• Karkki67

Dokumentären var verkligen vacker. Ni utstrålar en sådan trygghet och värme och er styrka är otrolig.Er Prins Tille kommer alltid att finnas kvar i våra hjärtan... Tack Therese och Nicklas för att ni delar med er av ert liv och att vi har fått ta del av Lille Tilles liv!! Styrke kramar!! Hälsningar Carina i Kiruna med Familj.

• olivettan

Godnatt underbara Therese & Nicklas!
    Tack för att vi fått följa er och för att vi fick se dokumentären.
    Tille Prinsen var en otroligt gullig liten kille, helt otroligt långa ögonfransar...
    Dom skulle man ha.
    Just nu är jag glad åt att man inte behöver använda rösten....men den kanske återhämtat sig imorgon.
    För mig är ni Årets föräldrar 2006
    Många kramar till er och förstås till Liam & Dea.

Tillevännen, du sover nog redan men jag säger iallafall Godnatt o sov så gott. Dröm goda fina drömmar........
    Puss på dig prinsen

• Sanders mamma 04

Heisann!

For en utrolig fin dokumentar. Lille søte gode Tille. Det var så godt å få se deg på film. Dine vakre blå øyne. Tårene mine trillet da jeg så deg.

Therese og Nicklas, takk for at dere delte dette med oss. Beundrer dere. Så fornuftige og sterke. Det var så koselig å se dere i hjemmet. Klarer ikke beskrive det jeg føler. Finner ikke ord.... Klem, klem, klem...

Ønsker dere lykke til videre! Vær stolte av hverandre. Dere passer så utrolig godt sammen

Nattaklem til dere og lille Tille!

• Nötkaka
    Godnatt på dig din fantastiske lille, söte Tille!
    Tänker på dig jättemycket. Du var/är så vacker och fin. Stora, blå, kloka ögon.
    Drömde om dig inatt och kommer nog göra det igen.
    Önskar att du kunde finnas kvar här hos oss på jorden.
    Kram