• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Bowmore

TACK!♥

Tack för att vi fick se Tilles sista tid och att ni delade med er så öppet.
    Helt underbar dokumentär.

Ni utstrålar sådan kärlek, glädje och styrka att man känner sig lugn bara man ser och hör er. Ni har klarat den första tiden av något som är det värsta en förälder kan föreställa sig. 

Jag hoppas verkligen att ni en dag kommer sitta med eran son eller dotter och berätta om Tille som vakar över oss. Som gör våran dag meningsfull och värdefull. 

Många kramar
    Mia 

Tille

Om du visste vad du har berört. Ha det så underbart bland molnen. Imorgon får du en katt till att leka med. Busa med henne åt mig.

• BÅsaK

Vilken bra dokumentär det blev på så kort tid.
    En blandning av krassa fakta och varma funderingar.
    Vilken styrka och vilken samhörighet som måste finnas i den familjen. Hoppas, hoppas att lilla Tille kommer att få ett syskon.
    Lev väl !

• Mamselamsen

Shirley Clamp sjöng en av sångerna.
    Den andra var ju "Better Place"-Tille's song av Camilla.

Många kramar till There och Nicklas!!!

• Mollan1980

Vill bara säga att dokumentären va otroligt fin!!Ni värkar vara så starka å posetiva å de tycker ja e vackert å se!!kram

• Familjen A

Sötnos Tille....med dom två underbaraste två blå.

Var du på besök hos mig ikväll när du och dina älskade föräldrar var på TV?
    Det hade slutat att regna, vinden hade avtagit, skymningen var på väg och lampans sken speglades i förstret. Mina ögon dras till denna spegelbild och där är en fjäril, helt otroligt, var det du? Jag vill i alla fall tro och hoppas att det var du som tittade in.

Jag vet att du inte har ont där du är nu och att du har en massa änglakompisar att leka med, men min saknad att du inte finns hos oss här nere är oändligt stor ändå. Jag har så mycket att tacka dig för... Önskar av hela mitt hjärta att du skulle få stanna hos här nere och då framför allt hos dina älskade föräldrar och syskon.

Jag har en liten solstråle som är en månad yngre än dig. Och när jag är med honom så finns du så ofta i mina tankar. När han förstår så ska jag berätta om dig för honom, om vilken kämpe du var, vad du betydde för mig och hur du fick mig att öppna ögonen.

Finns så mycket mer jag vill säga till dig men det är svårt att finna orden. Men vi kan ju prata mer en annan gång...

Du finns i mitt hjärta nu och för alltid.
    Många stora bamsekramar
    från Anette

• Leaaa

Jag grät floder när min farbror (som var min adoptivpappa) gic bort å har sen dess aldrig gråtit så mycket som jag gjorde ikväll när allt på nått sätt blev så levande. Har långt innan vetat att Tillebusen tagit stor plats i mitt hjärta men fått det bevisat ännu en gång. Han kommer alltid att vara speciell. Hoppas du har det bra bland änglarna Tillebäsen!

Therese å Nicklas, TACK för att ja TACK för ALLT! *mega kram*

• Peand

Tille nu busade du till det lite va??? Tog mig evigheter att komma in på FL, tror att det är pga dig Glad

Förstår att du valde Theres och Niklas till din mamma och pappa för bättre föräldrar kunde du inte få. Så starka, så givmilda, så vackra. Och så generösa att dela med sig av din resa till oss alla.

Massor av kramar till dig där uppe på ditt lilla moln och skicka ner några till mamma, pappa, Dea och Liam också Flört Jag vet ju att du är med dem hela dagarna....

• ming
    Går det repris på programmet som gick idag?
    Muahahahaha...........................................
  • hannaht

Tänkte bara säga att jag tittat på "Tilles resa" med barnen och den var så bra avvägd med information och så väldigt väldigt vacker med Tille så Fin så det finns inte ord.
    Ni utstrålar en styrka, kärlek och tillit som är unik.
    Kramis

• IzaS

Tille!

Vilken fin film de visade om dig på TV nu i kväll, vilken otrolig familj du har som alltid bevarar minnet av dig i sina hjärtan.

Tack Therese och Nicklas!

Ni är otroligt starka.
    Ni är helt underbara som delar med er av livet med Tille.

Många kramar Iza med familj.