• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • kapet
    Anonym skrev 2006-05-28 23:47:17 följande:
    Anonym (Fundersam) ->Jag tror säkert de saknar sin Tille mer än vi någonsin kan föreställa oss. Och dagarna fylls säkerligen med något annat till 120 % för att saknaden annars skulle bli för stor...
    Håller med.Jag själv saknar han väldigt mycket och han kommer alltid att finnas i mitt hjärta.Jag tänker på Tille många gånger under ender dagen.Jag som aldrig träffat han utan läst ,sett han på bilder och  sett dokumentären.Så deras saknad efter Tille måste vara enormt.Men alla har sitt eget sätt att bearbeta sorgen och sitt eget sätt att minnas .
    Så som Therese skrev dän här råden är ju ett sätt att hedra Tille och att minnas han.
  • fightclub

Tittar in och säger god natt! Gratulerar till den nya familjemedlemmen!
    Sov gott! & Kram från mig./Helena

• fightclub

Ett sista inlägg, från mig i dag.
    Självklart hanterar man känslor och sorg på olika sätt. Och ni har ju som sagt vetat om hur Tilles öde skulle sluta. Ni har kunnat hantera det eftersom, dels genom eran öppenhet, och att ni hunnit `ställa in er´på vad som skulle komma. Inget konstigt med det. Alla har vi olika behov, och känslor. Att ni saknar Tille, och tänker på honom varje dag svivlar då inte jag på en sekund. Men livet går ju vidare. Och det finns glädejeämnen fortfarande i livet. Så då ska man väl kunna visa glädjen också?
    Sorg har ju ingenting med tid, och annat att göra. Jag är glad för eran skull.
    Bamsekram/Helena

( med tanke på tidigare inlägg)

• antitanten

Hej Tille vännen...
    Det måste ha varit busigt uppe i himlen idag, för oj vad det har åskat och blixtrat här.
    Som ett jättestort fyrverkeri. Jag var riktigt rädd må du tro, för det smällde som bara den.
    Det kanske var du o dina fjärils-och änglakompisar som hade Morsdags- fyrverkerier...
    Hoppas ni hade kul ialla fall.

Jag gjorde en liten Berat-bild idag Tille.... tänkte att den kanske kunde få vara här för jag vet inte riktigt var jag ska sätta in den s.a.s

Idag (igår)är din mamma Therese en av alla stolta mammor på Mors Dag. Och utan Dig Tille och Dea o Liam också-hade det ju inte varit så. Men nu är det så, och mamma Therese är så fantastisk att hon borde få ett knippe rosor vareviga dag.

Nu ska du sova så gott Tille, så att du orkar skänka oss Tille-solsken igen.

Kramis i pyjamis
    Lena m familj

• bbff

Godnatt Therese och resten av familjen!
    Godnatt Tille-söt! Vackra fjärilsbarn, i mitt hjärta nu och för alltid...

Tänker så ofta på er, varje dag finns ni inom mig.
    Dokumentären var så fin och även boken om Tille är helt underbar!
    Den står så att jag ser den flera gånger varje dag...

Tycker det är härligt att ni finner glädje i era liv varje dag. Inte hade Tille velat att ni sörjde så att ni till slut tynade bort. Ni hedrar honom bättre med glädje och stolthet!
    Kanske hade sorgen sett annorlunda ut om han gått bort hastigt men som du sa, Therese, ni har haft lång tid att bearbeta allt på. Ni ska vara stolta över allt som ni gjort och fortfarande gör!
    Kramar Lotta

• marie68

Detta är första gången jag skriver till er men vill bara säga att jag tänker på er. *kramar*
    blog layouts

• marie68

oj då, det skulle varit en bild också men den kom tyvärr inte med

• fightclub

God morgon på er. Önskar er en bra dag.
    Kram och hälsn:Helena

• olivettan

Godmorgon på er!!
    Hoppas ni har en lika solig och fin dag som vi har.
    Det kan ju vara extra kul med sol idag.
    Jag har ju för mig att jag läst nånstans att Nicklas fyller år idag.
    Så jag chansar

Grattis på födelsedagen!!!!

Nu ska jag iväg och klippa mig, tittar in senare igen
    Kram