• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Killarna Larsson

Så fina bilder.. Å så mysig o fin kisse..

• Morty

Vad söta katterna är!

Har tyvärr inte haft tid att titta på Tilles resa, men den är inspelad. Ska nog få lite tid över i kväll. Ser fram emot att få titta på den. Tilles undebara ögon som etsat sig fast i mitt minne.

Kram på er allihopa!

• PamH

Hej!
    Vilka söta katter.
    Hoppas eftermiddagen blir bra
    Kramar

• Desse

Hej hopp !!!!
    Du ska se att snart är katterna världens bästa vänner men det brukar ju ta några dagar innan de gjort upp ragnordningen. Fina kort förresten. Jag vill verkligen inte att ni är lesdsna över påståendet om att ni inte skulle sörja Tille. Förresten jag vet att jag skrev för flera månader sedan att jag tyckte det var självklart att du och Nicklas ska lämna över pengarna själva till forskningen. Det är ju ni som har gjort hela jobbet själva med att visa upp sjukdomens ansikte utåt. Det i sin tur har ju gjort att ni fått hjälp av många fantastiska människor runt om i landet att på olika sätt dra in pengar till Tille fonden. Man blir helt tårögd av allt engemang som trots allt har visat sig runt Tille och hans familj. Måste bara fråga om de där pinssen som alla verkar beställa. Går de pengarna också till fonden ?? Hur mycket blir det kvar / pins som går dit i så fall ?? Jag har allafall beställt boken Tilles resa så jag har allt bidragit lite jag med till den framtida forskningen. Har ni någon aning om hur många som förbeställt den boken ?? Oj Oj det blev ett lågnt inlägg det här!!!! Ta hand om er många kramar från Desse

• Mamelutten

Idag var jag på stan här i Umeå och skulle köpa boken Lille -Tille. I bokhandeln fick jag veta att det inte fanns något distributionsunderlag så boken kunde inte köras ut till detaljhandeln. Ni kan förstår att jag blev hemskt snopen

Vet du Therese eller någon annan något ang. detta?

Kram på er alla!!

• emilsson

Hej på er.

Usch,vad man blir ledsen när man läser att folk inte tror att ni saknar Tille bara för att du/ni inte skriver om honom och saknaden av honom hela tiden!!!
    Alla (iallafall de flesta) har vi väl mist någon som stod oss väldigt nära. Man saknar dem ju jättemycket och tänker på dem ändå-även om man i nte pratar om dem hela tiden.

Min morfar somnade in den 5/7-05 efter att varit väldigt sjuk en lång tid.. Tyvärr hann jag aldrig berätta för honom att han än en gång skulle bli gammelmorfar. Mycket av min saknad efter honom har jag bearbetat med min 5-åring!!! Han var med hos min morfar ett par ggr i veckan så han blev ju naturligtvis jätteledsen när vi fick beskedet att morfar somnat in. Då var det bara till att prata om det och försöka förklara så gott det går.....
    Så,nu fick jag rivit av mig av det lite=)

Therese: Vilka jättefina bilder du har lagt in. Hundarna var ju bara  fööör söta  i sina fina kläder haha!!!
    Lill-Elsa är ju också jättesöt och Ewald är en riktigt stilig herre=) 
    Tyvärr tåler jag inte katter annars hade jag skaffat en.....

Hoppas att ni får en jättetrevlig dag Therese,Nicklas, Liam (och alla andra här på FL. )
    Tänker på er och VET att ni saknar Tille jättemycket-precis som alla vi andra här på FL gör!!!

Många stora kramar från mig/Caroline

• Klatermaja
    Hoppas rosorna var vackra vid minneslunden.

Vilket väder Tille släppt på oss i Stockholm idag . Först sol (så man satte på sig tunna sommarkläder) sen störtregn och hagel! Han busar väl .
    /Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • Desse

Till mamelutten :
    Boken tille - lille kan du gå in på www.bigbok.se och beställa under rubriken kommande böcker.
    Jag har beställt den och väntar med spänning på att få se resultatet, så kör på du med en del av pengarna går ju till Tille fonden.

Lycka till !!!!!!!
    Kramar Desse

• Annettiz

Otroligt otroligt starka ni är!!! verkligen imponerad. Jätte fin dokumentär. Tårarna rann konstant ner för mina kinder.. Så tappra. R.I.P lilla killen!

• Klatermaja

Therese: En sak som jag klurar på är ett mail som jag fick från bigbok där de hänvisade beställningen till exlibris.se... går pengarna ändå till EB-fonden?

/Klatermaja - en förvirrad solstråle