• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Hej hej på er... Ewald är fortfarande alldeles tossig. Lill-Elsa är också en birmakatt, söt som socker. Jag pratade med Djurkliniken och dom sa att det var vanligt att hankatter reagerade sådär när det kom en ny katt i familjen. Jag funderar ändå på att ge honom P-spruta. Det är ju liksom lite jobbigt för honom att vara sådär orolig också..

I eftermiddag ska jag åka iväg till minneslunden och kolla hur rosorna har tagit sig dom vi satt där. Det är alldeles säkert jättefint i minneslunden nu när allt har börjat bli allt grönare.

Nu ska jag faktiskt lägga in lite bilder i bildgalleriet.

Kram
    Therese

• Farth Vader

Vad mysigt att Ewald fått en buskompis . Det kommer säkert att gå jätte bra när dom fått bekanta sej ordentligt.

Bli för allt i världen inte ledsen över det anonyma inlägget. Vi som följt ert liv här på FL vet alla vilka fantastiska föräldrar ni är.

Tille visste verkligen vad han gjorde när han valde att komma till er. Världens finaste, mest omtänksamma familj.

Många kramar till er/ Mona

• Vibeke75

Hvor fin Lill-Elsa er!!

Ta med mine varme tanker og klemmer til minneslunden...

Kjempe klem fra Vibeke

• Therese6699

Nu har jag lagt in några kort i bildgalleriet.

Kram
    Therese

• annca

Ååååååå! Så sööööt liten kissemissa!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • loppan1

Vilka söta katter! Hoppas att ni haft en bra helg
    Kram

• babylover

Vilka söta katter!
    Ha en fin eftermiddag i minneslunden.
    Kramar

• MalinH

Hej!
    Vilka fina katter den lilla ser så go ut...

Hoppas du har de bra Tille-litte idag!

Kram Malin

• Kickelina

Hej Therese, allt väl?

Ser att du ska hälsa på Tille.
    Säg till honom att jag tänker på honom,dagligen...(som så många andra förståss!!)

Var rädd om varandra!
    ((KRAM))

• qramiz

hmmm, blir fundersam på vad en del vill höra igentligen-SORG??- ja för mej är det hemskt jobbigt att behöva känna sorg, det får man uppleva tids nog, Hur roligt hade det varit för oss inne på fl som försöker och vill att Ni ska ha det så bra som möjligt och känna att ni gjort det bästa av situationen med Tille- ni har ju varit underbara som skött och värnat om honom under hans korta tid på jorden, och visst har ni haft tid att bearbeta sorgen på ett helt annorlunda sätt än om någon knall fall dör(ursäkta språket)...tror fasen att det svåratse man kan gå igenom är att förlora sitt egna barn, herregud, så som jag har mått av denna otroliga resa med er och Tille, vart såå förtvivlad och arg tyckt att livet är orättvist gråtit mej helt rödsvullen im mina ögon, vad är det i jämförelse med det ni känner och har känt???- blir förtvivlad av sådana inlägg- Klart att ni har en berg och dalbarna och den räcker hela livet ut för er...massor med svåra gupp att ta sig igenom- Tro fasen att ni saknar Tille i er famn...vi saknar honom oxå!!- Näpp glatt ska det vara på fl..oftast i allafall.
    Massor av gossekramar Therese och Niklas Susningar Tille..