• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • pofia

Hallå!

Vad roligt med en liten kattunge Hoppas Ewald kommer upp på banan igen snart

Hoppas ni hade det fint vid minneslunden...det måste vara otroligt vackert nu när allt slår ut (vet inte riktigt hur långt det kommit uppe hos er??)

Ha en fin kväll!
    Kramar Sofia

• fightclub

Go kväll!
    Ett och ett halvt varv i ryggspåret! Inte dåligt, tycker jag. Var där förra veckan, `gåendes´, ett varv, och det var nog för mig. Så jag tycker du är jättehurtig ja!

Söta pudlar.Jag såg en skitsöt liten dvärgspetsvalp i dag, med overall. Attan vilken gobit. Är sååå sugen på en hund, så man kommer sig ut mera. Men karln är emot, sedan vår lilla Gandi dog för snart två år sedan efter att ha varit med oss till deltat och fått i sig av algerna. Men vi får väl se vem som vinner kriget om en ny hund, hehe.
    Låter skönt att bara slappa och `pilla naveln´i kväll. Perfekt navelpillarväder. Undrar just när värmen ska komma.....
    Kram på er och ha en skön kväll! /Helena

• meh

Tack Therese, då vet jag. Tror t o m jag beställde två , tänkte ha en till sonens vagn också.

Hoppas allt är bra med er allihop.
    Kram Marie

~ Marie, mamma till charmtrollet Erik ~
  • Ella79

Gokväll familjen!

Stackars Ewald, nu har han det jobbigt! Men lill Elsa var bra söt.

Du är så duktig som tar dig ut i motionsspåret. Själv är jag inne i en rejäl svacka nu...eller inte bara nu utan de senaste tre veckorna. Allting känns hopplöst och jobbigt vad gäller träning. Men så är det, imorgon kan det vara bättre...Du är i alla fall min idol...på alla plan...!!!

God Natt familjen! KRAMAR Elin

• Ella79

Gokväll familjen!

Stackars Ewald, nu har han det jobbigt! Men lill Elsa var bra söt.

Du är så duktig som tar dig ut i motionsspåret. Själv är jag inne i en rejäl svacka nu...eller inte bara nu utan de senaste tre veckorna. Allting känns hopplöst och jobbigt vad gäller träning. Men så är det, imorgon kan det vara bättre...Du är i alla fall min idol...på alla plan...!!!

God Natt familjen! KRAMAR Elin

• lillsmurfen

Angående detta om hur man visar/hanterar sorg och hela den biten. Jag kom att tänka på en fin dikt om det.

Mina ögon kan glittra
    min mun kan le
    men sorgen i mitt hjärta
    kan ingen se.

• ninaa 65

Hej!
    Vill bara titta in och önska godnatt. Läste att ni fått en liten ny familjemedlem, va skoj söt var hon också.
    Sorgligt att människor alltid måste kommenterar hur man är. Hoppas att ni inte ta åt er, vi vet hur mycket ni saknar er lille prins, och allt ni gör för honom säger bara hur mycket ni älska och sakna Tille.
    Sov gott....

Lille Tille skulle du vilja ordna lite sol till oss .....
    hoppas att du har det bra med dina små änglarkompisar.

• Therese6699

Lillsmurfen, en helt underbar dikt. Precis så är det.

Kram
    Therese

• martiina86

"In life I loved you dearly

in death I love you still

In my heart you hold a place,

that no one could ever fill.

If tears could build a stairway,

and heartache make a lane,

I'd walk the path to heaven,

and bring you back again."

Stå stark i alla väder... vi finns alla här för er...
  • Siv1974

Hei lille Tille vennen. Ja nå er enda en dag over og tiden går så fort Hva har du gjort i dag da? Har du funnet på mye morsomt sammen med alle englevennene dine da? Det har du sikkert. Så du den nye pusen som mamma og pappa har fått? Den var vel fin, ikke sant? Nå må du sove godt og drømme søtt på din lille sky i natt. Suss og klem fra meg.