• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Jonalv

.. såg just reportaget om Niclas och hans fotbollslag det är väl bara att satsa på Allstars BK (som spelar mot VM-laget 94 ikväll)...

Hur gick det med hurtandet ikväll slutade det regna eller åkte ni kana runt banan ?

Har tänkt på dig hela dagen och det är väl inte konstigt om du tycker det är tufft en del dagar det är nog ett måste (tyvärr) för att man ska orka med vardagen. Man blir nog starkare för varje gång och hur stark man än må vara så kommer dessa deppdagar alltid tillbaka kanske ofta kanske med längre tid emellan det får ju tiden utvisa.

Hade idag fått meddelande från förlaget så nu är min beställning av Tille-boken bekräftad ser verkligen fram emot att läsa den.

Som sagt massor av gånger förut så har han verkligen satt sina spår jag ser hans underbara ögon framför mig när jag blundar. Jag är så tacksam över att jag fått läsa allt du skrivit det har gett mig en del tankeställare om hur vi lever vårt liv.

Kram och godnatt till er

Jonalvs mamma

• Siv1974

Adde1: Han heter Berat. Mamma'n heter Ilknur

• Sanders mamma 04

Titter bare inn for å ønske dere en riktig god natt
    Virker som dagen i dag har gått litt bedre. Drøm søtt!
    Har vært på sykehuset på kontroll med Sander i dag, så dagen har gått så fort. Nå må jeg forberede morgendagen!
    Nattaklem!

• Björnes

Hej Therese!

Snygg bild på Nicklas in action. Han skulle säkert ha platsat i All Stars! tyckte att de varriktigt hyfsade ikväll faktiskt, eller så var det VM-94 som inte var så bra.... En del är nog inte så vältränade längre, som man vill minnas dem.... =)

Förstår att du hade en riktig downdag igår.. Inte så konstigt med tanke på vad det rev upp. Hoppas att du får sova gott inatt och att du inte har ont i kroppen imorgon.

Kul att Liam är så duktig i skolan... Hoppas att han känner sig nöjd själv med sina insatser.

Ha det så gott!
    Många bamsekramar
    Erika

• marie 37

Vill bara säga dig Therese, att du är hur duktig som helst att bara ta dig ut i sådant ruskväder, även om du inte sprang en meter. All ära åt dig.
    Nu är det kväll och jag önkar alla en god natt. Vi ses imorgon. / Kram Marie

• HeWe
    Hejhej gooavännerna på Lundbovägen...
    Nu vill jag bara önska er alla en jättegoo å fin natt...Det har varit mycket här idag..å nyss hemkommen från kalas..
    Men imorgon blir de nog som vanligt igen, å en massa datorsittanden....
    Ha nu en goo å fin natt...massvis me varma gooa styrkekramizar till er..stolta, vackra, fina å helt otroliga familjen Kärlek å Omtänksamhet...
    Tänker på er ofta, ofta..å Tillemann, min vän..alltid i mitt hjärta..
    Fastän de känns tungt nu, så reser ni er såå stolta å starka...helt otroliga e ni...
    ur detta kommer nåt gott ska ni se...å jag önskar er allt de bästa..
    Nattinatti...å kramar så varma till er...slängpuzzizarna till lille Tillemann..Er vän, å Tillemanns vän Helén.
  • emilsson

Godkväll!!

Vad hurtig du är Therese!!! Du var verkligen värd den där morotskakan  när du kom hem=)

Usch,vad man blir ledsen (och arg) när man läser att det verkligen finns folk som tror att du och Nicklas skulle försöka tjäna pengar på Tille och  hans sjukdom!!!! 
    Vad tror folk egentligen?? De får väl informera sig bättre innan man fäller såna korkade åsikter (oops,ursäkta uttrycket)
    Det är väl inte alltför konstigt heller att ni vill skaffa ett gemensamt barn till. Klart att Tille,Liam och Dea ska få småsyskon!!!!
    Nej,stå på er. Ni är guld värda och Tille sitter och spanar ner på er och är mäkta stolt över att ha er som sin mamma och pappa!!=)

Önskar er all lycka och en skön god natts sömn....zzzzzzzz

Många stora bamsekramar till er/Caroline

• Hemgårn

Tille, jag är en skugga av mig själv! Betyg ska sättas och det är inte enkla saker! Jag har varit på jobbintervju idag. Det var spännande att vara en av få som tillslut kallas på intervju! Sen får jag se om jag får jobbet. Om inte så stannar jag ju kvar på mitt nuvarande då jag trivs där också. Hoppas du har det gott där du är och att du tar hand om din nya kompis. Det vet jag att du gör.

Fler äventyr? Jo, det kommer nog. Senare. Nu ska jag sova.

Tills vi hörs, snusningar från din Internetkompis Magnus

• Hemgårn

och till er (troll) som tror att Therese och Nicklas TJÄNAR pengar på Tille och hans sjukdom vill jag bara säga: SKÄMS PÅ ER!

Magnus

• kapet

Vill önska er en riktig god natt.
    Det där att ngn har anklagat Therese och Nicklas för att tjänna pengar på Tille har jag missat.Skrev de det i tråden eller?
    Det kommer alltid att finnas såna personer.Hoppas ni inte tar åt er såna här kommentarer.