• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Bonus

Tittar in för att önska er en god natt!!
    Hoppas att morgondagen blir full av sol, det piggar ju upp lite.

omtanken är den bästa av alla tankar

kram

• niederkk

God Natt Therese och familj!
    Sov gott!
    Kram Kristina

• CamillaG

*morras tillsammans med magnus*

Kram fran Hollywood.

• glömsk

GODMORGON!
    Barnen här vill hälsa till Tille+hela goa familjen...
    Dom tycker att Tille är så söt på alla kort.
    Ni får ha en bra dag..Hoppas ni har finare väder än vad vi har..regn mulet kallt..
    kramiz Lotten

• Anonym

Hur mycket kostar pinsen? Mina arbetskamrater undar eftersom de funderar på att beställa.

• Mettan69

God morgon kära familj

Det låter som det har varit en tung vecka för er. Det har varit många starka påminnelser för er om Tille. Hoppas solen tittar fram i dag och ger er lite styrka och glädje. Ha inte för bråttom med att jobba fullt. Det är en sak och träffa massa folk som man känner och träffa okända människor. Man blir rätt ensam då och känner inte styrkan som man får när man är med nära och kära.

God morgon Tille

Din mamma har det lite tungt just nu så gör vad du kan för att skicka ner lite solstrålar till henne. hon behöver känna din värme igen. Ha nu en skön dag där uppe med mycket bus och glass.

Många gosekramar Marieth

• mamita31

Hejsan goe familjen!!!

Hur i he...te kan folk tro att ni tjänar pengar på Tillefonden e dom helt dumma i huvudet, och tro att ni vill skaffa bebis för att glömma Tille!!!
    Jag sitter här och blir skit irreterad och det blir jag väldigt rätt har satt på mig första nikotinplåstret idag skall *försöka sluta RÖKA* Jobbigt jobbigt...

Kramizar Marie

• fightclub

God morgon på er! Ha en bra dag! Äntligen tittar solen fram.
    Ja, det var lite blött om fötterna i går va? Dottern kom hem från `ruset´och såg ut som hon stått i en biltvätt.
    Kramar i massor från mig!/Helena

• Siv1974

Hei lille Tille vennen Tenk så rare folk er som tror at din mamma og pappa vil tjene penger på deg. Huff og huff det finnes mange merkelige skapelser i denne verden.

Hva skal du gjøre i dag da vennen? Skal du og Berat og alle de andre englevennene dine leke og ha det gøy? Ja gjør det. Takk for den fine solen dere alle har sendt hit Suss og klem fra meg.