• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anonym (Vännen)

Men vart kunde man läsa att Therese och Nicklas skulle försöka tjäna pengar på Tilles öde??

*morrar*

Önskar i alla fall er en underbar dag

Kram

• Bowmore

God Morgon

Ger dig en STOR varm kram och hoppas att idag blir full av solsken och stunder att glädjas åt.

Hoppas du inte tar åt dig av folks dumhet för mycket. Det finns alltid de som tror att det vet och kan bäst. Men vi vet ju hur det är.

Vi finns alltid här för er. Förstår att allt kommer tillbaka när urnan är nere i jorden.

Hoppas att Tille skickar många solstrålar till dig idag.

Kramar!

• MalinH

Hej på er!
    Så tråkigt att endel tror att ni ska tjäna pengar på lilla Tillles sjukdom, jag personligen tycker att ni gjort något mycket fint!
    Tille är nog mycket stolt över sin fina familj och så tror jag han kommer att bli så stolt den dag han får bli storebror
    Ha en trevlig dag!
    Kram Malin

• sgr

God morgon Therese m. familj!
    Du hade all rätt i världen att känna dig ledsen igår, det är bra att alla känslor får komma fram. Jag tror att alla som själv har barn förstår att Ni vill ha ett till barn, Tille hade nog gärna velat ha ett syskon, så kärleksfull som han var. Synd att Ni ska känna att Ni måste förklara det där med pengarna. Hoppas Ni har lika fint väder som oss här uppe i norra norrland. Ha nu en bra dag.
    Kikar in senare...

God morgon Tilleman! Hoppas du sovit gott. Tack för att Ni inte leker med vatten i dag utan bara strålar med Era vackra ögon så blå som himmelen. Ska du och Berat leka idag tro?
    Ha en busig dag lilla vän, du vet att du finns i mitt hjärta...

Kramisar
    Sandra/sgr

• aloris

God morgon!

Här skinner solen idag, men det är inge vidare varmt, men, men man kan inte få allt!

Jag blir så arg och ledsen när jag läser att det finns folk som tror att ni tjänar pengar på er guldklimp, hur tänker man då????
    Riktigt klok kan man iallafall inte vara.......!

Jag tycker att ni är två helt underbara bedårande människor!!!!
    NI är så starka och så omtänksamma. Det är så stark av dig Terese att dela med dig av din "dag"!

Massor med kramar från mig......!!!

Tille Lille du myser väl ordentligt, du måste ta hand om dig, men det vet jag att du gör!
    Lek och spring och ha kul, glöm inte att äta och dricka något gott! Dina sammetsblå underbara ögon kommer jag aldrig att glömma!!!// Snusningar till dig från mig!

• Klatermaja

Så det finns ett vårruset i Sundsvall med . Jag har också sprunget det (fast här i Stockholm) och då var det också tokmycket folk. Vad mysigt med en stor och en liten kisse som busar med varnadra. Vill också ha djur!

Hemskt att ni måste förtydliga att ni inte gör pengar på Tille. Det borde alla förstå!

Kram

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • IrmelinFraNorge

Nå har jeg vært rundt i diverse gjestebøker og kjeftet litt. Visst får alle ha sine åsikter men enkelte har jo to øyne som sperrer for deres evne til å se.
    Dere, du og Nicklas altså, vet i hjertet at dere gjorde rett. Det vet heldigvis de fleste av oss andre her også.
    Men grunnen til at jeg skriver her nå var en helt annen.
    Liam. Så dyktig du er. Jeg blir så glad når jeg leser hvor flink du er. Du var så god og dyktig i filmen om din elskede lille bror. Så flink på skolen,og rydder ditt rom. Hmmm får jeg låne deg en uke? Så kan vi fiske, spille x-box og du kan få lære meg det spillet med de kortene din pappa og Therese kjøpte til deg i Thailand. En dag, når du minst venter det, ligger det kanskje en ny gave til deg i din postkasse fra meg. Therese skrev at du likte den forrige gaven. Men den største gaven har du faktisk gitt oss. Du har delt ditt liv og din lillebror med oss. Derfor er det så mange her som er så glad i deg. Kramisar fra din langt-borte venn Irmelin

• FraNorge

Hei, håper at dagen i dag blir bra. Vi er mange som støtter dere fullt og helt. Husk det. Klem fra meg.

• Kickelina

God fm!
    Stackars dig, förstår att det känns tungt nu.
    Läste om att urnan med Tille nu är nersatt...
    När vardagen gör sig påmind och ju mer dagarna går så saknar du ju ditt barn mer och mer...svårare än så är det inte.
    Trots att ni varit så starka, enligt oss andra, så är det klart att allt inte kan gå i 200 % för alltid.
    Ni har hela tiden så mycket kring er, men kanske är det för att det gör sorgen lättare för er ?
    Fortsätt att göra det som känns bäst för er, och lyssna inte på "knäppgökarna" som tror att ni tjänar pengar på detta.
    Det ni tjänar på detta är minnen och ett stort stöd från oss alla andra som är med er och en chans för andra familjer att få hjälp till deras barn med EB osv ...

Många stora och värmande kramar från Kicki

• Ulrika mamma till 4

Hej!
    Försök att inte bry dig om vad dessa knasbollar säger,det är dom inte värda!
    Kan skaffa sig ett eget liv,tycker jag!
    Jösses vilka folk det finns!
    Mossa i huvudet och en glappande käft.

Förstår att du har det jobbigt nu,Therese.Det är mycket som "ploppar" upp.
    Ta det med ro och tillåt dig att vara ledsen!Du ska se,solen kommer tillbaka
    och lyser varmt på dig.
    Kramisar till dig! Ulrika