• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anonym (Vännen)

Läste tidigare i tråden att Kristoffer är sämre. Har du pratat med dem Therese och vet hur han mår ?? Tycker det är så hemskt att det är flera som drabbas av det ni gjorde. Men på samma gång kanske det känns skönt att ni har varandra. Har ni träffat Kerstin och Gunnar någon mer gång än då de var och hälsade på hos er??
    Usch, hoppas verkligen Kristoffer får vara pigg och glad ett bra tag till, men det är väl med blandade känslor för de närmaste det där antar jag.
    kram från en vän

• PamH

Hej Familjen!
    Tittar in och skickar mina varmaste kramar till en underbar Familj.Tänker som så många andra forsätta följa och stötta er!

Kramar

• Anonym

funderade just på hur de går för kristoffer oxå, tråkigt om han e sämre. Har någon namnet till mammans sida här inne?

• flingflong
    Anonym skrev 2006-06-01 15:39:59 följande:
    funderade just på hur de går för kristoffer oxå, tråkigt om han e sämre. Har någon namnet till mammans sida här inne?
    kepa71
  • skrattigtjej

JAG VILL PÅMINNA OM VAD KRISTOFFERS FAMILJ OMBED MEJJ ATT GÖRA NÄR JA SKREV BEKLAGAR TILL DEM ATT HAN VA SJUK

DEM VILL ABSULUT INTE PÅMINNAS OM ATT DERAS SON SKA DÖ.. SÅ SNÄLLA PSA BARA GLADA BILDER PÅ HONOM... OCH INGA PÅMINELSE ATT HAN SNART SKA GÅ VIDARE.. DEM VILL GÄRNA BEVARA ALLA MINNEN ´PÅ DERAS SON NÄR HAN VA SKRATTIG OCH GLAD..SÅ SNÄLLA NI HJÄLPER DEM PÅ DE SÄTTET...

JA VET DE  SVÅRT ATT TRO ATT DEM SAGT SÅ TE EN DEM EJ KÄNNE.. MEN JA GJORDE SÅ.. OCH TÄNKTE MEJJ EJ FÖR.. OCH E GLAD ATT DEM SA IFRÅN.. SÅ NU HADE JA GLÖMMT FÖRA DE VIDARE... MEN SÅ NI TÄNKER PÅ DE SNÄLLA...

• Klatermaja

Therese: En sådan driftig person som du måste kräla på väggarna av att gå hemma, eller? Hoppas kvällen blir lugn och trevlig och kanske bjuder på någon överaskning .

/Klatermaja - en förvirrad solstråle
  • HeWe
    Hej hej...vänner så gooa å fina..Älskvärda människor som niii.

Bara en fråga...dessa människor som nu fått nåt sånt tokigt om bakfoten..skriver de till er direkt, eller finns dom på Tråden eller så? Vid de här laget borde dom väl ha förstått å insett vart å till vilket ändamål de gått till...hm, jaa, lustigheter får man då alltid vara me om. Hur kan de ens komma på tanken, de förstår jag då inte.
    Såg att du varit hos läkarn å så...är det rent så att du börjar längta tillbaks till jobbet, eller känner du bara att du måste?..
    25% låter ju annars bra, som start...men de är ju de där med att vistas bland mycket folk å vara social fast man egentligen inte känner för det..För de känslor som ni bär inom er nu, är ju inte kontrollerbara direkt..så de kommer ju när man minst behöver det...å minst anar...det brukar nog vara så. Å sen e de ju det att vara fokuserad på jobbet...kanske inte så dumt å ta det lugnt ett tag till...ta tid på dig å få läka lite...de måste få ta den tid de tar..

Åsså missade man ju att Nicklas fyllde år här om dagen...så Grattis i efterskott på dig farbrorn..hihi... men var lugn..ni e ju unga än.. en ung å goo familj.

Kul att de gick bra på utvecklingssamtalet me Liam...visste väl det...klart att han är pratglad me sina vänner...han har ju såå mycket att berätta..åsså vill väl alla tjejerna prata me honom...såå goo å fin som han e..hihi.

Jaa, nu ska man ut en sväng me Lowiz...nu har ju äntligen solen kommit igen...nu har du allt varit på annan ort Tillemann...de e klart, du har ju mycket att stå i..de vet jag ju. Mycket bus å rundvandring där uppe nu när du har Lille-Berat att visa runt...Nu har du en gooKompis hos dig, du är i bra sällskap.

Lilla gooa ni..Therese å Nicklas..Liam å Dea..ha en superduperfin kväll...så hörs vi nog sen..om ett tag.. Ni e värd allt de bästa...massor me styrkekramar från mej, kramaz å myz..njut av varann..bara VAR...kram Helén.
  • Anonym

Verkar inte som hon har sidan kvar för honom längre, kunde inte hitta "kepa71"

• Anonym

Therese: Då ska jag vidarebefodra det till mina arbetskompisar.