• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sandy85

hej lilla tille..du har inget du kan strö över mig för att piggan till lite.. jobbar delad tur idag.. skulle bheöva det.. sitter och halvsover nu..

ha en bra dag familjen och tille :)

• Desse

Godmorgon familjen !!!!
    Hoppas ni får en härlig sommardag i dag också. Min man håller på att stapla ved och svetten på honom rinner. Men det är ju skönt om vi slipper frysa i vinter !!!

Många kramar Desse

• Ella79

God Förmiddag familjen!

Jag nu är det faktiskt äntligen sommar... Skönt!!!

Vi håller för närvarande på att planera in en "IKEA resa". Tänk vad konstigt. Här måste man planera och förbereda, pengar ska sparas så att man har råd, inköpslistan ska skrivas och granskas många gånger, och ni, ni kan åka när ni vill och bara vara där i en timme eller två. Vi är där från ca.10.00 till 18.00. Efter en dag på IKEA är man ganska slut vill jag lova...Eftersom vi inte vill åka Umeå-Sundvall turochretur på samma dag håller vi på att kolla upp med våra kompisar på Alnö när det passar dom bäst...
    ...Och jag gillar dessa IKEA utflykter, så jag ska inte klaga:)

Hoppas dagen har något spännande att bjuda på!

/Elin

• fightclub

Go kväll, mysproppar! Hoppas dagen varit bra? Varmt har det varit, och varmt är det fortfarande. Svenska sommaren är bäst!
    Ha nu en skön kväll! Kram/Helena

• Therese6699

Hej hej på er alla! Idag så bränner det gott på näsan och på axlarna. Vi har varit ute hela dagen sedan nio i morse fram till klockan sex. Först var det ett varv på golfbanan och sedan blev det minigolf med Liam och Dea i två timmar. Så nu vill man helst ligga i ett badkar med isbitar och slappa.

Vi har inga speciella planer för kvällen. Den här veckan börjar jag jobba någon dag. Det ska bli skönt hoppas jag på. Jag har mått bättre nu dom två senaste veckorna än vad jag gjorde innan. Så jag hoppas att det ska gå finemangs.

Nu ska jag bara slappa!
    Simma lugnt!
    Therese

• Henny fra Norge

Hej och hå!
    Kikar in en sväng och önsker trevlig söndagskväll!
    Tänker på er.
    Kramisar

• Ankmor

Therese, tack för svar om pins!

Hoppas att ni har det mysigt i värmen!

• babylover

Hoppas det går bra att jobba lite! Har fått uppfattningen att du har en bra chef så det löser sig säkert.
    Ha en bra kväll!

• Morty

Tjenixen!

En till här som varit ute hela dagen. Om inget annat så känns det på ryggen och axlarna som varit i solen. Så härligt att kunna vara ute och fixa med lie allt möjligt. Man ser hela tiden nya saker man kan ta tag i. Till slut är det lite väl mycket som ska avslutas, men, men man väljer ju själv att dra i allt....

Som du säger så kommer det säkert vara bra att börja jobba lite. Känna sig för hur det går. Du verkar ha en toppen chef vilket måste underlätta.

Ha en skön kväll!

Kram