• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Anonym

Hej kan någon hjälpa mig att komma till Kristoffers blogg!

• Toblerone

Hej på er!

Hoppas att er dag också varit solig och härlig.
    Idag körde jag Viktor och hans kompisar till ett kalas. Vägen dit var urdålig och det var hål i asfalten, tungar fordon har kört efter vägen pga Bottninabanan bygget. Givetvis körde jag i ett hål och fick punktering, vilket jag inte förstod förrän jag kom hem. Inte bra att köra med punktering när man har aluminiumfälgar. Blev arg och ledsen, men kom och tänka på er, vad är väl en aluminiumfälg...

Tänker ofta på er och lille Tille!

Kram Lena

• Desse

Gokväll !!!
    Det låter som ni har det riktigt skönt där uppe i Sundsvall med. Kul att Dea kommit och jag kan tänka mig att lill - Elsa blir bortskämd och sysselsatt ordentligt nu.
    Jag hoppas att det fina vädret får vara kvar lite, fast å andra sidan ser det ut som om vår gräsmatta vill ha en rejäl skvätt regn på sig. Den ser lite brun ut.
    Sitt och njut av den sköna sommarkvällen !!! ( men akta er för mygg och knott, de kliar så förbaskat lite över allt känner jag )
    nattiskramar från Desse

• Anonym

Åh tack Flutterby
    ska genast besöka! Kram och ha en trevlig kväll alla

• Crispie

Hej Therese och Niklas, Liam och Dea!

Vill tacka så hemskt mycket för pinsen, dom kom igår! Sååå fina var dom. Inte riktigt den stilen jag fått för mej att det var, men ändå enormt fina.

Tänker på er sååå mycket...

Kastar över en kram till er allihop..

( )

Älska mej för den jag är, inte för den jag borde vara!
  • Sanders mamma 04

Heisann!
    Titter bare inn en snartur for å ønske dere en fortsatt fin helg. Jeg er stuptrøtt i kveld så jeg tror jeg snart skal finne senga
    Nattaklem

• Happy me
    Hej på er!

Har haft ett helt dygn fullt med kalas... skickar en varm kram och skriver mer en annan dag! KRAM!
  • kapet

Hej,hej
    Hoppas ni haft en bra dag ute i solen.Vi var också och badat och det var hur skönt som helst. Det enda dåliga med det är att min man brände sig ordentligt idag.

Roligt att Dea har kommit.Lill Elsa får väl stå ut med gosande de första dagarna.