• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • ninaa 65

Hej
    Tittar in och önska er en trevlig kväll...
    Va kul att du ska börja jobba lite grann, tar det lungt bara.

Lilla söta Tille, hoppas att du har det bra med dina små kompisar.

Kramar på er!

• PamH

Hej Familjen!

Kikar in och önskar en skön kväll!Kramar/Pernilla med Familj

• Tarjas

Hej Therese

Ja idag har det varit ännu en härlig sommar dag. Hoppas det blir många fler.
    Tänk att du tycker att det ska bli lite skönt att börja jobba. Jag skulle göra vad som helst för att slippa gå till jobbet. Fast det är klart , du trivs ju med ditt jobb och det gör inte jag...det kanske är därför=)

Tillevännen...det är jag, Tarja. Jag vet att det gått ett par dagar sen sist, men du vet att du alltid finns med mig.
    Vet du vad Tille? Jag fick ju Tille-Lille böckerna som jag beställt i förra veckan och gav en av de till en kompis. Hon har inte följt dej, mer än genom mig, och det jag berättat om dig...och det är inte lite vill jag lova=) Hon fick i alla fall boken och igår fick jag meddelande av henne. Hon skrev att hon legat ute på gräsmattan och streckläst boken, och att till och med hon, som har ett hjärta av sten, hade berörts starkt av din allt för korta resa här på jorden...Då svarade jag henne: Att det är Tille det. Ingen som läser om dig, ser bilder på dig kan undgå att beröras...av din styrka, din vilja, din kärlek som du utstrålade, precis som dina fantastiska föräldrar och dina underbara syskon...

Tillehjärtat sov så sött, där du är...och kom ihåg, en dag möts vi, det är jag säker på...

Natti natti älskade Tille-Prinsen...Mamma Therese och Pappa Nicklas oförglömliga skatt...

I mitt hjärta...idag...imorgon...i evighet...
    Kramar
    Tarja

• Therese6699

Godnatt på er alla... Jag hoppas att ni får ta del över den fina solen som strålar över Sundsvall. Det är så himla skönt med sol.

Kramisar
    Therese

• fightclub

Japp Sundsvall ska man bo i! Kram &Go natt! /Helena
    Ps. Men det är säkert bra på andra ställen också. Det har ju alla visat som är på fl. Är så glad att jag hittade hit! Kram SVERIGE!

• cat collector

Tittar in och önskar er en god natt, har just kommit hem efter en långhelg på resa. Hoppas det går bra att börja jobba.

God natt och snus på dig Tille, sov gott bland molnen.

Andreas, trött kattsamlare

• Madde30

Hejsan Therese och Nicklas!
    Ifredags kom boken "Tille-Lille" OCH pinsen! Så jag satt ute på min altan och tårarna rann när jag läste boken. Jag har ju redan läst din dagbok Therese och när jag satt och läste den innan Tille gick bort så grät jag varje gång och varje morgon när jag läste att Tille klarat natten visste jag inte om jag grät för att jag va ledsen eller glad, jag led både med er och med Tille.
    Nu när jag läste boken grät jag nog mest av lättnad för lille Tille. Nu lider han inte mera eran lilla kämpe!

Ni ska veta att även om jag inte skriver här varje dag så tänker jag på er, Tille och hans syskon, VARJE dag! Eran lilla kille har verkligen klamrat sig fast i mitt hjärta och många många fler!!!

Ta hand om er!!!

Kram Madde

Åhh vad jag älskar mina underbara ungar!!