• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Therese6699

Godmorgon. Nu har jag lite bråttom, vi ska till mamma och pappa och hjälpa dom att byta pool duk på poolen. Jag skriver mer sedan.

Mamma69: Vi är där ca 1 gång i veckan, men det är som du säger. Det är inte där vi minns honom mest egentligen.

Kram

Therese

• Luffarmor

skickar bara över lite tankar till er

Stolt mamma till Rasmus
  • HeWe
    Här kommer en liten..hm, stor gomorronkram...ända från Piteå...
    Här skiner solen, inte rykandes hett..men lagomt varmt tror jag...å en gnutta blåst.
    Nu blir de till å räcka min hjälpande hand till gubben min..vi ska göra bilen lite sommarfin..tvättning kallas de..hahaha. Så min uppgift är att skrubba fälgar..alltid kul å köra runt me en fin bil...kika ner Tillemann så får du se hur den blänker..
    Sen bär de av till staden å inhandla linnen..är de så hos alla...att tonårsdöttrarna tar ens kläder..hm..nu är mina slut iaf..poff...upp i rök. Nepp..inhandla nytt blire.
    Sen så ska de bli mer fint hos papzen..Tillemann..de blir gult å vitt..vad tror du...
    lite lobelior å solvändor...fint va?..åsså två fina amplar me bacopa..vita..såååå vackert.. Du kan väl hålla ett öga ner till mej vid 13 tiden..så får du se när jag vinkar från pappaz...
    Nu ska jag ila..men vi hörs på ett tag..massvis me kramizar till dej min vän...
    å en goo till mamz, papz Tigern å Dea me..just de ja..hon har väl kommit..så då blev de väl kramizkalas igår...yippieeee!
    Ha de så bra ni bara kan idag, så hörs vi..kramiz er vän..Tilles vän Helén.
  • irrblosset

Här kommer en hälsning från Umeå!
    Satt just och kikade på dokumentären om Tille med dottern på 13 månader som blir ilsk när jag sätter mig vid datorn
    Hon lärde sig fort att säga Litte, vilket är hennes variant av Tille

Hur som helst. Stora kramar! //Lotta

• Desse

Hej på er kära vänner !!!
    Jag tänkte bara önska er en härlig dag!!!! Läste lite i Kristoffers blogg eller rättare sagt i Kerstins. Hon undrade just vad du Therese gjort med hennes man, det verkar som han blev fast i poker han med !! Tänk vilket inflytande du har !! Man får nästan känslan av när man läser om Kristoffer att han håller på att bli rätt så mycket sämre än vad han har varit. Hur kommer du reagaera när Kristoffer avlider?? I tanke på att du känner familjen väl så måste det ju bli mer känsloladdat än när Berat gick bort. Tror du att du kommer bli väldigt nere då och att det kommer att riva upp ändå mer minnen och sår ?? Jag tror och vet att jag skulle känna så, man förstår vad någon annan går igneom och då gör det mycket ondare i sitt eget hjärta.
    Hoppas ni får en härlig sommardag !!!!!!!
    Många låååånga varma kraaaamar från Desse

• PamH

Hej Familjen!

Önskar er en trevlig dag.

Kramar/Pernilla med Familj

• Therese6699

Goddag goddag...Snart ska vi gå ned på affären och köpa lite lördagsgodis. Dea är här nu och kommer nog trakassera Elsa ordentligt dom första dagarna.

Det är strålande sol och vi hoppas att det håller i sig ett tag.

Desse: Jag vet inte hur jag kommer reagera. Men att jag kommer bli ledsen vet jag redan. Men jag är ledsen för dom nu också. Jag vet i vilken psykisk press dom befinner sig i och det är hjärtskärande att veta vad dom går och kommer gå igenom. 

Nu ska vi ut i solen en sväng.

therese

• jeea

Tänkte bara skicka en liten hälsning härifrån ett varmt Östersund!  Ni dyker upp i mina tankar lite då och då............
    Soliga och varma kramar!

*~* Eva *~*
  • babylover

Vad kul att Dea kommit-hoppas Elsa tycker det också!
    Låter som dina föräldrar har ett toppenställe så dom får nog inga problem att hyra ut stugan sen.
    Ha en bra kväll!

Tille tänker på dig!

Kram