• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Mamelutten

Soliga och varma kramar kramar från oss i Umeå!

• Tarjas

Hej Tillevännen...Det är jag.Förlåt att jag inte varit inne och skrivit nåt på länge, men det har varit mycket ett tag. Min Elina fyllde 7 år och det skulle fixas till kalas och så. Men jag tänker på dig varje dag Hjärtat...böckerna om dig ligger framme så att jag ser bilder på dig varje dag...älskade lilla Tillevännen...fina fina Tillevännen.Du har verkligen lyst upp himlen i många dagar nu, det måste ta på dina krafter...men det är klart...du är ju stark killen...så det orkar du nog...men kom ihåg att busa och leka också, det måste man göra...Ha en fin dag Tille-Prinsen...och kika ner på vad din härliga familj gör på sin resa...du håller väl koll på dem=)

Tillevännen...i mitt hjärta idag...imorgon...i evighet...

Soliga bamsekramar
    Tarja

• Pluto123

Hejsan Tille!
    Vi ska flyga luftballong på fredag morgon. Då är vi halvvaägs uppe hos dig. Jag kommer att tänka på dig när vi lyfter mot solens vackra strålar. Ska bli ett äventyr som heter duga. Iaf från min sida. Du vet ju att jag är bland de fegaste i världen när det gäller karuseller och sånt så det här ska bli väldigt spännande. Vi ska låna morbror Tobias kamera ifall vi får och ta en massa coola bilder. Fast du ser väl det vackra soluppgångarna dagligen =)

Ha det så bra nu så skrivs vi snart igen =)

Många goa mjuka kramar från mig till dig/ Johanna

• HeWe
    Hej Tille, Goovännen!

Tack för ytterligare en underbart härlig å varm dag...varma gooa du...
    Hoppas du låter dina vackra strålar skina för oss lika mycket imorrn, när Sofie, vår minsta tjej fyller 16 år...de vore snällt...

Nu vill ja bara önska dej en fortsatt fin dag...lek me de andra småänglarna på ängen...ta me er en picknick-korg, sätt er nånstans där de e soligt men svalt..lite skyddat, så ni kan kika ut över ängarna där alla fåglar å fjärilar svävar omkring..

Kan tänka mej att ni får besök av flera fina fåglar nu, har träffat på några stycken redan efter vägkanten...då tänker ja på dej Tillemann...du kommer allt att ta väl hand om dom alla när dom kommer...stora som små..eller hur?
    Å kom ihåg vännen..vi e många som tänker på dej, du finns i mitt hjärta å i mina tankar...såväl mamz, papz, Tigern å Sessan...alltid..
    Hoppas de har kul efter vägen..me alla stopp och galenskaper de hittar på..haha..
    Vi hörs snart igen...kramelikramiz...hälsa "Lilla Runda Gubben" å Berat...kramen till dom me..Åsså mam å co me...kram Helan.
  • Kickelina

Är inne och önskar er en fortsatt skön och riktigt jäkla kul semester...!!
    Kör försiktigt.
    //Kicki-mamma till 5 i Norrköping

• cat collector

Hej Tille!

Måndag den tredje.. minns för tre månader sedan, när man fick se dina stora blå för första gången. Det känns som om det var mycket längre sedan. Tittar ofta in i dina vackra, outgrundliga ögon och funderar på allt de vill berätta. Nu är din familj snart på väg söderöver och du har sett till att det blir kanonväder, det skall bli 30 grader varmt i veckan. Klart att du ser till att de får en toppensemster, lilla knyttet. Snus på dig.

Ha det trevligt i sommarvärmen alla därute.

/Andreas, jamaren

• cat collector

Hej Tille!

Måndag den tredje.. minns för tre månader sedan, när man fick se dina stora blå för första gången. Det känns som om det var mycket längre sedan. Tittar ofta in i dina vackra, outgrundliga ögon och funderar på allt de vill berätta. Nu är din familj snart på väg söderöver och du har sett till att det blir kanonväder, det skall bli 30 grader varmt i veckan. Klart att du ser till att de får en toppensemster, lilla knyttet. Snus på dig.

Ha det trevligt i sommarvärmen alla därute.

/Andreas, jamaren

• Happy me
    Kommer in och hälsar på er! Hoppas ni har/haft det bra med Lillemantösa!

Kram!!
  • Therese6699

Hej hej, Nu är vi hos Nicklas mamma och jag har tillgång till en dator ett litet ögonblick så jag tänkte försöka skriva ned det vi har gjort så jag inte glömmer. Jag måste starta en till tråd verkar det som också. Mmmm undrar just vad jag ska kalla den? Någon som har förslag?

Therese

• Anna2barn

Therese: Varför ska du starta en tråd till? Kör försiktigt. Det har varit många trafikolyckor nu de senaste dagarna.

Kram till er alla.