• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • sis02

Vilken underbar semester ni verkar ha haft hittils! Önskar er en lika god fortsättning på resterande semestern! Kram

• Mamelutten

Hej!

Önskar Er en fin dag i sköna skåne

Många Kramar

• qramiz

Halloj ivärmen

*ler* fler som klippt sig läser jag, jo jag skulle fixa till lillkillens hår med en sån där hårtrimmer...och visst det gick väl bra de första 5 minuterna sen blev det lite kinkigt och stixit...och till råga på allt så skulle jag sänka mm på apparaten och hmm "råkade" ta i för hårt så ena fästet gick av- skitkul hahaha, varmt och småsurt blev det kan jag tala om, men visst motivationen fanns och jag tog fram saxen och missarklipper sådana jack , han såg helt hemsk ut ugh- PANIK, men hade tur i oturen och kunde sänka trimmen till lägsta nivån och köra över håret igen med en sur Simon,kort blev det, men snygg blev han- haha saker händer väldigt snabbt.
    Skönt att det gick bra med Dea, tycker ni verkar ha en kanonsemester, jag hoppas innerligt att mina 3 veckor blir ialf hälften så bra så är jag nöjd...åker ju till legoland om 1 1/2 vecka stannar 1 vecka i Danmark, finns någon hemma som undrat i 3 veckors tid när det ska bli dax att åka.. :)
    inte såå lätt att förklara alltid...nåja.
    Jaha nu har jag tjatat en massa goja igen.. ha nu det riktigt mysigt och gossa lite med varandra med , det är viktigt det.
    Stor bamsekram till er och en vindens snusning till dej Tille hoppas att du har det bra med min pappa som älskar bus han hade glimten i ögat han ,och de var oxå isblå!! KRAM

• cat collector

Hej i värmen.

Vill önska en fortsatt trevlig Skånesejour. Låter lite otäckt det som hände igår, skönt att det ordnade sig. Skall över sundet i morgon, enligt en uppgift skall det bli över 30 grader varmt.

Hej Tillebus, du har det säkert toppen hos dig idag. Se till att bada mycket och äta mycket glass, det behövs i värmen. Snus på dig, goa ängel.

Varma (i dubbel bemärkelse) hälsningar Cat-o-maniac.

• LillemanTösa

Heej Familjen Kärlek

Här sitter en "sloorig" LillemanTösa (jag är genomförkyld) och läser ikapp allt ni skrivit om er resa genom heela landet..hitills..puuh..det är tur att ni är de ni är, på alla sätt och vis. Ni är Bäst!! Japp..så är det bara..

Gissa om det blev tomt efter att ni farit vidare på äventyr. Ojoj..vad saknade ni är..redan ..men förhopningsvis så ses vi snart igen. Tänkte stuva in mig och Melle på ett nighttrain i slutet på september..bara så ni vet..

Linn, min lillasyster, tyckte det kändes som vi känt er hela Livet, och det är jag beredd på att hålla med om..utan att blinka..jag känner mig hel..

Så söta Dea och Liam Tigern hade en liten sprayerfarenhet i badrummet då..tuur att det gick bra. Ge dom en varisn gosig kram från oss. KRRAM..busungar..och nyklippta snyggingar

Och så har ni träffat Theo och hans mamma och pappa..jaa, tänk va mycket det ger att få träffa och prata med nån som vet hur det är..på riktigt. För att behöva se sitt älskade barn full av sår och smärta..det kräver sina föräldrar..

Jaa, ville bara kika in och tala om för Er familjen Kärlek..att Ni är så BRA...så fulla av Kärlek, Saknad, Mod, Skratt, och Livsvilja Ni är. Ni är Underbara.

Så här kommer en famn full av Stolta, Lyckliga och Varma Kramar
    Kram Mamma Therese, Kram Pappa Nicklas, Kram Söta Dea, Kram Liam Tigern & Kram Tille Liten..i mitt Hjärta..så varmt, så ömt, så tryggt..gosedu..

Ett steg, dag för dag...

Happy Me....KRAM på Dig!

• HeWe
    Hej gooa vackra fina Tille-liten, i Nangijala...Du som fyller ett sånt stort rum i mitt hjärta... Vi e såå många som håller dej kär..å du har genom din värme å styrka skänkt såå mycket glädje å sett till så att man..många me mej...tänker på tillvaron på ett annat sätt nu...att ta vara på de man har å vårda varann bättre...mer än vanligt...kramas å känna att alla e värdefulla.

Genom dej å din jättemyziga familj, har man fått ett sånt stort å fint kontaktnät me massor av fina människor att snacka me på FL...
    Som du kanske redan vet, så brukar jag ju snacka  mycket me din gooa fina, helt tokiga morbror Krilles tjej..Johanna...hon e en gooer tös...Hon som snart ska upp å åka luftballong...kanske du kan hålla ett öga på henne...så hon inte blir åksjuk där uppe...å morbror Krille me.. :)

Nu har min första riktigt leeediga semesterdag börjat..den har gått åt till att klippa mej, min frissa kom hem till mej...lyx va..hahaha...men nu ska ju även de gröna gräset klippas..tror ja går ut en sväng..tur att du skickat tant blåås hit en sväng..så jag slipper klippa i hettan...

Hur e de me vännerna dina där uppe...händer de nåt skoj i ditt område...bara glada knattar som har bena full i sommarspring å bara längtar efter att få busa å bada...De tror ja de...som de ska vara när man e liten.
    Nu får ni ha en fortsatt jättemysig å fin dag...massor me rese-kramizar till mamz å co åsså till dej skickar jag de största, varmaste å gooaste kramizarna, å en snuzning på din panna sååå fin...kram till er alla..er vän Helén...:) :)

• lamagirl

hoppas att ni får ha
    en mysig vecka i solen,,
    kramar om
    hela familjen
    KRAM
    Eva-Lena mamma
    till ängel Michaela
    och 3 Jordbarn.

• meh

Stor kram till dig Tille i sommarvärmen. Hoppas du har roligt med dina nya vänner och leker för fullt och att du och Simba trivs ihop

Kram till hela familjen och jag hoppas ni får en härlig semster

Marie, Bengt-Åke & Erik i Östersund

~ Marie, mamma till charmtrollet Erik ~
  • Luffarmor

Hoppas att ni får en fortsatt bra semester

Stolt mamma till Rasmus
  • Flutterby

Hej i värmen!

Har läste uppdateringarna från er semester o ni ligger ju inte på latsidan precis! Hoppas ni får fortsatt trevligt! (tur att spray-olyckan slutade lyckligt) Ha det gott, smält inte i värmen! *kramar*