• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • cat collector

Go'förmiddag

Fortsatt trevlig resa önskar jag er. Har just sett på bilder från Grönan.

Tille, du fortsätter att sända solstrålar till oss, precis som vi vill ha det. Vi saknar dig, kloka lilla du. Snus på dig.

Mvh Kattoliken

• babylover

Kul att ni hade en toppendag på Grönan det borde uppväga vägarbetena på bilresan!
    Hoppas ni får en fortsatt bra semester.
    Klart att tjejen i biljettluckan kände igen er- ni är ju rikskändisar!
    Har också skickat en Tillebok till en norsk tjej- kulö att kunna hjälpa någon att få boken om hjälten Tille.

Tille tänker på dig!

Många kramar

• PamH

Hej Familjen!

Hoppas ni får en fortsatt bra semester! Vad roligt att ni hade det roligt på grönan.

Kramar Pernilla med Familj

• miamammsen

Hej Tille med underbara familjen...
    Här är det sommar för fullt och vi bara myser i nya huset... Gott omn fjärilar finns det oxå som påminner om dej..
    Ikväll ska vi vara lite barnleiga och cruisa runt i en stor jänkare.. Imorgon bär det av på Zoo med barnen och två goda vänner..

Hoppas dina föräldrar och dina syskon har en fin semester...Tille, du ser väl till at det får vackert väder??? Och vi vill oxå ha fortsatt vackert väder.. Hälsa min bror att jag vet att han vakar över oss.. Lek på molnen Tille o Johan

• Pluto123

Hejsan söta TIlle!
    Nu har dina föräldrar och syskon varit och hälsat på oss i helgen och himlarns vad jag saknade dina blåa vackra ögon och din goa närhet. Men jag vet att du är med oss hela tiden och ger oss närhet endå. Jag la märke till en sak, Nicklas gjorde ju illa sitt ögonbryn, eller det var din vilda syster Dea som råkade busa lite vilt med pappa Nicklas =), iaf när Therese skulle göra rent såret och lägga om det så såg jag vart du fått dina vackra långa ögonfransar ifrån. Nicklas hade lika långa... =) Det är så gött och känna att du finns med oss fast du endå är så långt borta! Jag tänker på dig flera gånger på dagarna och det kommer jag alltid att göra. Nu måste jag göra lite mat, för nu kommer snart morbror Kristian hem och är väldigt hungrig efter han fått jobba. Han har ju jouren så därför fick han jobba även fast det är lördag. Ha det så bra så skriver jag kanske någon dag lite senare =)

Saknar dig vännen min!

Många stora bamse mjuka kramar/ Johanna

Ps Jag vet att Kristian skickar en hop med kramar till dig med =)

• HeWe
    Hejhej gooa familjen..Å rara fina Tillemann min vän..

Massor me trevligheter har familjen varit me om hör man ... såå himla skoj..
    Å du var givetvis me på ditt lilla hörn, förstår ja...
    Tille...Blev de nån berg Å dalbana, för dej vännen...haha..du åkte säkert me när Dea å Elin åkte såna jätte-kuliga karuseller...såna som de killar så skönt i magen när man åker dom..eller hur?
    Men lille Dea då...blev de sån livfull lek så papzen spräckte upp ett hål i huden..uschiamej...tur att de inte behövdes sy..sånt händer ju så lätt..visst, men de var ju ingen fara allt...
    Så nu har ni gjort den första anhalten..å förvirrande cirkulerande i Stockholms innerstad..tur de e en maxgräns på tulltaxan då...så ni slapp vända hem igen när reskassan tagit slut..haha..Men ni fann ju Kristian å Johanna till slut iaf...å trevligt verkar ni ju haft det me..Jag ska gå in å kolla på de coola bilderna från er dag på Grönan som Visslow tagit..haha..gooMalin..
    Ha nu en fortsatt jättefin resa, å hälsa LillemanTösa å Mellemann..
    Å som Johanna säger...vi vet nog vart Tillemann fått sina långa ögonfransar ifrån...å de blå, har han allt från er båda..så fina å klara..
    kram er vän..Tillemanns vän Helén..
  • Morty

Hejsan!

Ni verkar ha en hejdundrande start på eran semester. Härligt! Våran semester startar om fyra långa veckor. Men, men - hoppas på fint väder hela sommaren nu.

Kan förstå att ni saknar Tille. Hans fina ögon har etsats fast för gott i minnet och det har det gjort hos många. Vilken kämpe!

Önskar er och alla andra FL:are en super härlig sommar!

Massa kramar

• LillemanTösa

Familjen Kärlek...
    Va Underbara Ni är..Sov så gott, vi ses imorron bitti.

Tille..gosedu..du känns så nära, så nära..

Gonatt Gonatt familjen som Älskar så..och som Lever..för varann. Det är Kärlek det.

Tusen Kramar
    Therese & en förkyld Melle, boende hos Janne för tillfället

Ett steg, dag för dag..

Tille liten..så långt borta, men ändå..så nära..i mitt Hjärta..