• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • CamoMillan

"Tille´s Minnestråd" ?

"Till minne av Tille" ?

• MissyGBG

Håller med CamoMillan.
    Tilles minnestråd tycker jag verkar jättebra.

• MissyGBG

Anna2barn: En tråd får bara leva i 3 månader och Therese starade denna i april så den här "slutar" nu i juli.

• sgr

Hej, hej!
    Vilken rolig semester Ni verkar ha. Vi åker själva på semester nu så ha det så underbart roligt och vi hoppas som vanligt att Tilleman ser till att skänka oss några solstrålar, trots den väldiga värmen.
    Ha det bra!!!

Tilleman! Du vet att jag tänker på dig varje dag, tack för solen och värmen du ger oss...

Kramisar
    Sandra/sgr

• nisse

Tille, Tille, Tille, lille vän. Tänker på dig och vill skicka dej massa nattiskramar! Sov så gott! Kram

• nisse

Glömde ju säga hej till resten av familjen! Semestern verkar ju vara toppen. Vädret är ju helt underbart, är bara så glad att vi har många träd i vår trädgård så man kan hitta lite skugga ibland!

Vattenäventyr är ju alltid lika kul, kommer ihåg när man var lite och åkte mycket vattanrutchebana (heter det så?) och sedan när man la sig på kvällen så kändes det som att man låg och åkte fortfarande, det gungade i hela kroppen! Ja ja, ha det nu så jättebra, tänker mycket på er, kör försiktigt.

Min svärmor har nu fått låna min bok om Tille-lille, hon blev jätteglad att jag hade den. Ska bli spännande och se vad hon säger om den, jag har förvarnat henne om att näsdukar är bra att ha nära. Den lille killen griper ju verkligen tag om ens hjärta.

Kram på er!

• annca

Hej vänner!
    Har varit datorfrånvarande ett tag, och kommer att bli igen ett par veckor så vi är på semester...Har precis kommit in från en tistelrensningssejour i trägårn. Fy hundan vad frodigt!

Tillevännen, jag tror inte vi hinner färdigt med vår dressiutflykt innan jag sticker iväg, men när jag är tillbaka, då så...
    Tänk vilket härligt sommarväder! Vad pysslar ni med på dagrna där i äventyrslandet? Allt man kan tänka sig att små pojkar vill göra på sommaren förstås! Har det blivit många bad än? Såklart! Och massor av jordgubbar!
    Nu börjar här bli läggdax, och jag antar att ni vill sussa kudden ni också. Sov så gott, så hörs vi senare!
    Dunpuss
    ankkompisen!

~*~ Det är lättare att prata än att säga något ~*~
  • Siv1974

Hei lille Tille vennen Har du det bra for tiden? Håper du koser deg sammen med alle dine englevenner og leker og ler masse vennen. Tenker ofte på deg og din mamma, pappa og dine søsken. Syns dere alle sammen er en utrolig fin gjeng

Og tenk. Hvis alt går bra her så kommer det en ny liten bebis i februar til oss. Julie og Magnus gleder seg til å få en lillebror eller lillesøster igjen. Michael er litt for liten til å forstå det enda, men han merker at det er noe annerledes med melken min når han ammer.

Ha det så fint der oppe i det blå og pass godt på mamma, pappa, Liam og Dea som er på ferie

Suss og klem fra meg.

• lma 6

Hejsan.Jag fick Tille-lille boken 22/6,har inte läst hela,men
    det jag läst är bra.
    Tack för att vi fick ta del av detta,man trampar inte på samma
    ställe,utan man vaknar till liv och ser att det händer något,
    bra och dåligt.
    Tack och godnatt.kramar/k

• 3småttingar

Hej...
    Vad kul att läsa om er resa och att ni bara har det bra.
    Ta nu hand om er alla fyra...
    Ha en fortsatt rolig och trevlig resa.

Tille lille vaka nu nog över din fantastiska familj när de är ute och fär på vägarna... Hummm det vet jag ju igentligen att du gör...  Ville bara på minna lite extra.
    Sov nu så gott lille vän så du orkar busa ordentligt i morgon.....

Många många kramar till er alla.
    Kramar Lena