• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • solrosen74

önskar er en trevlig semester.Solen skiner för fullt här i värmland nu.

• HeWe
    Hej å håå...på resa ni gååå...

De kan ju bli nåt bra av de, me den norske veckotidningen...men hoppas ni inte känner nån press för de...Jag tror ju att nästan hela Norge känner till er ändå, fastän ni inte kommer göra nåt för den tidningen..
    Nu e de bara varma timmar i bilen..ni har väl AC?...sen ser ni 250 mil framför er...ojojoj...först blir de väl Stockholmia..broder å Visslan..såå kul..kram till Johanna å Malin...sen så...ner till Therese..LillemanTösa, även där en kram till henne å Mellemann..såå gooa vänner...
    Ta de lugnt, bada mycket...spela spel, vattenkrig..men ja har sagt till Tillemann att han får hålla sig från allt vad vatten är ett bra tag framöver...bara kittla solen, de rekommenderade jag..för snart e ju ja me söderöver..så värme vill vi allt ha..eller hur?
    Ha de nu bara så himla massvis me skoj...Världens Bästa Tille, Liam å Dea föräldrar..stora resekramen till er..tjing på ett tag..kram Helan.
  • Gilga

Nu du lille prins Tille..se till så att din fina familj får underbart väder på sin semestertripp nu,och se till så dom inte kör alldeles för fort heller.
    Hoppas att du och dom andra fina änglabarnen har mycket skoj och bus där uppe

Therese,ha en fin semester,och det är bara bra att du inte har dator med dig,vi får höra sen hur ni hade det..slappna av och ha skoj med din fina familj

Kram//Gunilla

• idnar

Önsker hela familjen en riktigt trevlig semester. Ta hand om varandra. För det finns bara en sån familj som ni och den får vi vara rädda om. Önskar även er lycka till med PGD. Vad skönt att det går bra (om man kan säga så )för kristoffer. Själv har jag 2 veckor kvar att jobba. Sen går flyttlasset. Så det blir inte mycket till semester men jag klagar inte man är ledig från jobbet kan göra vad jag vill när jag vill och hur jag vill.

Många varma hälsningar från en farmor/mormor i småland

• Ella79

God Morgon familjen!!!

Hoppas resan blir som ni vill. Med mycket sol, bad, glass och karuseller!!!

Än en gång kör försiktigt och drick nu inte allt för mycket "champagne" i bilen:)...

Kommer att sakna att titta er som jag gjort nästan varje dag i månader nu...Men man ni kommer ju tillbaka...

Ha en trevlig sommar!!! Kram Elin

• Jessi87

Hej Hej!!! Hoppas att ni får en underbar semester!!!
    Hälsa Dea å Liam! Kör försiktigt!

kramar Jessica

• thelif

Kikar in och önskar er världens underbaraste semester! 1000 kramar/ Therese

• Sommartider

Kikar in och önskar er  också världens underbaraste semester..

Många styrke kramar ifrån en liten Barnapsbo...