• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sanders mamma 04
    Heisann!

Titter inn for å ønske dere en trivelig ferie. Håper dere får kjempefint vær

Her har det vært helt utrolig deiligt i dag. Vi har vært ute hele ettermiddagen. Sander var stuptrøtt da vi kom inn igjen. Han skulle se en episode med Brannmann Sam, men sovnet i stolen før den var over  Det ble vel litt mye aktivitet i hagen så han var helt utslitt stakkars. Får bare håpe han sover godt i natt.
    Nå er det kun litt over en uke til ferie. Har nedtelling Vi skal til Strømstad 2.uka vår. Har leid hytte på Daftø. Der er det kjempefint. Var der i fjor også. Blir vanligvis en tur til Sverige i ferien. Utrolig fint ferieland. For ikke å snakke om de koselige menneskene

Nå får jeg snart finne senga. Sov godt alle sammen!

Tillemann: Nattinatt til deg. Håper du har kost deg i dag Du er i mitt hjerte... alltid...

Klem
    Stolt mamma til en utslitt Sander i dag
  • isahan

Ha en trevlig semester. Hoppas att ni får bra väder nu när ni ska iväg.

Vad skönt att kristoffer mår lite bättre.

Kramar Sandra

• emilsson

Kikar in för att säga godnatt!!!
    Hoppas ni får en jättetrevligt semester. Roar er gott och ha det så trevligt ni bara kan=)

Jag skrattade gott när du skrev om Deas utbrott.  Har själv en väldigt trotsig 6-åring här hemma så man vet ju precis hur det där tjurandet är....... Ena sekunden är han glad och nästa är det som om man får ett vulkanutbrott här hemma=)  Haha,ja visst är det jobbigt,men lika jobbigt för han själv. Man ska inte klaga. Även om det är jättejobbigt emellanåt så kunde det varit mkt,mkt värre....
    Nej,nu ska jag minsann hoppa i bingen.
    Ha det nu så jätteskoj. Tänker på er!!

Många kramar från mig/Caroline

Skönt att höra att Kristoffer ändå "mår bra"

• misan 80

Vill ge er mina varmaste önskningar att ni får en härlig semester. Mysigt att bila med familjen, det gjorde vi mycket när jag och min syster var liten. Har många härliga minnen från den tiden *ler*

Sköt om er och ta hand om varandra.

Godnattkramar, Maria

• juljak

Önskar er en härlig semester nu o kör försiktigt.
    KRAMIS S

• misan 80

Godmorgon!

Har semester men kliver ändå upp halv 7 och skjutsar min sambo till jobbet, bara för att få ha bilen själv =) Måste få tag i en egen liten bil snart...

Nu ska jag lägga mig och läsa "Tille-Lille" boken. Det kommer att bli blandade känslor...

Jag hoppas att ni Therese, Nicklas, Liam o Dea får en härlig dag. Kör försiktigt!!
    Solen lyser över Sundsvall nu och det hoppas jag att den gör över alla er andra också, var ni än bor!!!

Soliga sommarkramar, Maria

• Therese6699

Godmorgon: Nu ska vi åka iväg alldeles strax. Jag kommer inte ta med mig datorn den här gången så det kommer nog inte bli så många uppdateringar ifrån semestern.

Jag är tillbaka den 10:e juli.

Vi fick mail ifrån en veckotidning i Norge (ungefär som Allers). Dom ville göra in intervju. Vi får se hur det blir med det. Dom skulle sätta ut postgirot till fonden så det kan ju bli bra kanske.

Kramisar
    Therese

• Millami

Hoppas ni får en jätte trevlig semester med mycki fint väder å massor med glada minnen!
    *kramar*

• ELR

God Morgon!!
    Vill önska er en trevlig semester.
    Kramar//Eva