• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sanders mamma 04
    Titter inn for å ønske dere en fortsatt fin ferie! Kos dere sammen med LillemannTösa, Melle og Janne. Synd at lille Melle er forkjølt så han må være hjemme med pappa i morgen. Men dere andre får bade og ha det riktig gøy

Nattaklem til dere og til deg også Tillemann som er så grei å ordner sol til oss
    Dere er i mitt hjerte.. alltid..
    Stolt mamma til Sander
  • HeWe
    Gomorron lille gooe Tillemann...  

Nu låter du oss ta del av din fina sol idag igen...av dina varma strålar å din klara glans...sååå härligt å så underbart.
    Visst hade vi allt ett fint litet snack du å ja...om att låta solen skina under den finaste delen av året...du verkar iaf tagit till dej av de vi snackat om.     

Å mamz, papz, Tigern å Dea är ute på strövartåg, Sverige igenom...massor me trevligheter verkar de vara me om...kände du pariserhjulets killekill i magen...men ja kan tänka mej att du bara log så sött när du såg Dea å Elin kikna av skratt när de skulle åka alla roliga åk-grejer på Grönan.
    Kan förstå om du blev förskräckt när pappa förvandlades till "The Warrior", å mamz helt galen när hon skulle leka prickskytt..haha..vilken upplevelse...den sidan av dom hade du väl aldrig sett va?...
    Nu är de på besök hos Therese å Mellemann..en liten goo vän... lille Melle..så goo å rar kille...hoppas de får lika trevligt där..men de ser du ju..du e ju me överallt juh.

Men duu, vännen....vad tycks om min rabatt nu då...nu börjar den ju ta form...de blev tyvärr inte mycket blått denna gång..men de kommer...de fattas en å annan liten blomma..ser nog rätt naket ut nu va...haha.

Nu ska ja ut i den underbara solen som du å ja delar idag..å många fler förstås..Idag e de bara hoppa å lek som gäller...passa dej för vattenkrigen...de får mamz å co pyssla me...haha...
    Å igår var vi ju ut på restaurang å åt gott å drack gott...vi firade ju våra 20 år ihop, ja å gubben..Krille heter han...Men våra tjejer å Olle följde me...givetvis.
    Vi hade de sååå underbart trevligt..å myzigt...men du märkte ju säkert av de me...ett öga åt alla håll har du juh...å hos mej finns du alltid me, de vet du...goois.
    Vi hörs snart igen min vän...
    nu ska ja ut å fixa lite fint på gården...de vankas 16 årskalas på Tisdag, våran Sofie fyller ju år...stora damen...så då ska de vara fint.
    Håll ett öga på mej nu gubben..så ja inte bara sitter vid datorn hela tiden...blir lätt så....Kram till er alla..å massvis me snuzningskramizar till dej vännen...goooo....kram Helén
  • Happy me
    GladFörvånadGladFörvånadGlad

VILL BARA PÅMINNA DIG THERESE OM ATT STARTA EN NY TRÅD

- EN TRÅD "FALLER" EFTER 90 DAGAR!

GladFörvånadGladFörvånadGlad
  • Happy me
    Nu så... Tvätten är vikt, min yngsta tös sover, jag har läst i din dagbok Therese och nu är jag redo att skriva en rad. Vi har varit en snabb sväng ner till Östergötland på ett jättefint dop men åkte tillbaka i går kväll för att kunna åka till stranden i dag.

Trafikkaoset i Stockholm råkade vi också ut för på hemvägen! Vi åkte ju sent så det var ju ganska lite trafik, kan tänka mig hur det är på dagtid! Vad kul att ni träffade Visslan!! Roligt med en dag på Grönan tillsammans!

Så, det bär av till Karlstad och LillemanTösa! Två goa tjejer på samma resa, inte illa! Vattenland, skulle nog uppskattas av våra barn också - otroligt vilken hetta!

Ha en bra dag hela familjen och hälsa LillemanTösa så gott! Kram!!

Oj, oj Tillehjärtat! Du är bra go' du som låter solen skina så barn'a kan få sol på näsan och gräva i sanden på stranden... Härligt vännen! Hoppas du njuter av den också, även om det fina är att ovan molnen skiner alltid solen eller så är det stjärnklart. Så fint det måste vara. Vi är glada att du delar med dig så av solen.

Tänker fortfarande på dig många dagar och kvällar. Tårarna kommer ju inte så ofta längre, förutom när jag läser lite i den fina boken din kära mamms har skrivit förstås.
    Du finns i mitt hjärta också Tillehjärtat. Ha en riktigt fin dag nu!
    Snus på kinden och stor kram!
  • IrmelinFraNorge

Sender en stor semesterkram fra solfylte Spania. kramisar Irmelin

Tre uker i Spania... fra 28.06.06
  • Ella79

Hoj, hoj...familjen...

Satt just och undrade hur ni har det på semestern?! Tror nog att ni har en massa spännande saker för er, det brukar ni ju alltid ha. Ha en fortsatt härlig och avkopplande semester... Soliga kramar Elin!

• Mettan69

God morgon Tille.

Med tanke på alla äventyr du har så sover du nog fortfarande. Och det gör du rätt i. Det blir en underbar dag i dag med så samla krafter så du kan busa hela dagen. Kan tänka mig att bada står överst på listan just nu i värmen. Så underbart det är.

I helgen har Sixten varit vid en fågeldamm och matat fåglarna och han var så glad att han hoppade jämfota. lite irriterad för att de inte kom fram till han när han ropa efter dem eller sprang efter dem. Men de kom ju när han matade dem. Behövs inte så mycket för att livet skall vara härligt.

Ha nu en riktig skön dag med mycket bad och glass.

Saknar dig och dina blå ögon. Räcker att kolla upp mot himlen så blir man påmind om världens vackraste prins.

Många gosekramar Marieth

• Crush

Massor av semesterkramar till er från oss

Mamma till Joakim