• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Annsie

TITTAR IN OCH ÖNSKAR ER EN TREVLIG SEMESTER!
    Vad hoppfullt att ni kan få göra en PGD (hette det så..)
    Tille dyker upp i mina tankar ofta. Ser numera fjärilar överallt.
    Ann-Sofie i Järfälla

• babylover

Vad skönt att ni får göra en PGD inom överskådlig tid!
    Hoppas du mår bättre idag.
    Blev så glad att höra att tanterna på golfen pratade med dig om Tille.Är så jobbigt när folk håller sig undan och inte pratar när något hänt-man behöver prata av sig.
    Ha nu en riktigt skön semester!

Tille hoppas du har det bra lilla vän!

Många kramar

• Jannika9905
    Hej på er kära familjen!

Hoppas ni fick en fin dag trots allt med sällskapsspel o städning. Det går ju det med när det är tråkigt väder utomhus.

Vad skönt för er att det nu är klart att ni kan göra en PDG. Vi får hoppas att remisserna går fort så ni får en tid ganska snart då. Kan bara önska er lycka till med allt!!!

Å snart sticker ni iväg på semester oxå. Det blir nog spännande för er allihop. Hoppas ni får en kul dag på "Grönan" o äter gott på Fridays. Stockholm är ju som roligast på sommaren.

Nu får ni ha det så bra allihop tills vi ses här igen. Massor av kramar till er allihop.

Tillevännen i mitt hjärta o mina tankar varje dag. Hoppas du har det bra där du är. Många kramar o snusningar till dig vännen. Å massor me kramar till alla andra änglabarnen med såklart.
  • MissyGBG

Önskar Er en trevlig semester. Hoppas att Ni får det trevligt och vackert väder.

• Therese6699

Godkväll: Jag har en hälsning ifrån Kerstin (Kristoffers mamma), dom kommer vara kvar i Ö-vik tills på söndag så ni behöver inte bli oroliga om hon inte skriver. Kristoffer mår så bra han kan. Han har fått en hel del fler blåsor. Men han verkar andas bättre nu och verkar gladare rent allmänt.

Kramisar
    Therese

• kapet

Skönt att höra att Kristoffer mår bättre. Vad snäll du är Therese och berättar för oss.
    Önskar er en trevlig resa

• Ella79

God Kväll familjen!!!

Vad skönt att höra ifrån Kristoffer och hans familj... Det känns så skönt på något vis att veta att dom har er... Lilla gulliga Kristoffer... Varje dag är jag så oerhört tacksam att min Max får vara frisk, någonting jag tog för sjävklart innan lilla Tille klängde sig fast vid mitt hjärta...Tusen tack för att du lärt mig så mycket livet, unge man...

Och tack familjen Tille för att jag fick möjligheten att gå i er "skola"...och lära mig så många egentligen självklara saker men som inte kommer fram förän man tänker till... Ni har berört och fortsätter beröra...

Håller tummarna för att det går bra i höst, ni vet vad jag menar...

Men först och främst önskar jag er en hääääääärlig semester...

Många, många, många kramar/Elin

• Happy me

Önskar er en jättefin semester med mycket soliga dagar och roliga minnen att ha kvar!

KRAM!!!