• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Happy me
    Hej hej!

Personligen skulle jag kanske av nostalgi kunna tänka mig att nästa råd bara heter "Tilles Tråd 2". Det känns som att det ju faktiskt är hans tråd det här. Nåja, bara det kommer en till så är jag nöjd. Det vore bra Therese om du lägger in en länk till den nya i slutet av denna tråd också, men det har du kanske redan tänkt på...

Vad roligt att det kändes som om ni känt varandra länge ni och Lillemantösa!!! Eller, jag menar det har ni ju, men att ni också träffats förr!! Jag är också så nyfiken på denna fina människa! (Hör du det LillemanTösa? )
    Neelah gör ett superjobb!!! Många, många plus i kanten till henne!!!
    Vattenland i Sunne - det låter roligt det!!! Om sommaren fortsätter kanske det vore något!  Ja, men åksjukan kan jag gärna slippa också! Blä!

Det där nya sällskapsspelet åter som något ungarna gärna skulle göra - tänk en krona i insats och kanske en massa tillbaka! Så roligt att ni har det bra på semestern!

Här har min lilla tös Saga fått feber och jag funderar så på om det är värmen för hon har diarré också. Men det kan ju också vara en tand... Eller så är det örat som hon tar sig lite för ibland. Mm, inte så lätt.

Ha det nu så gott där nere vid kusten! Kram på er!
  • Neelah

Jag ser det som en ära att få översätta böckerna och jag har börjat så smått, men jag kommer nog inte igång på allvar förrän barnen har flyttat. Just nu vill vi ägna varje vaken minut åt dem känns det som.

Thereses titel som plumpdrottning var väl aldrig riktigt i fara, för Nicklas har väl inte tänkt byta kön?!?!?!

Ha en helt underbar fortsättning på semestern så hörs vi när ni kommer hem. Leo tänker iallafall ringa Liam så fort han bara kan.

Massa kramar
    Pernilla

Donald hälsar!

• HeWe
    Grattis min lilla Tillevänn idag...

Trist att du har lite vattenkrig där borta idag...jag hade ju önskat sol idag när Fia fyller 16år...vi ska ju ha folk här idag, å då e de bra om man kan vara ute me...hihi.
    Hoppas du hunnit kasta nån hink nu då, så du e klar lagomt till lunch iaf...
    nu ska ja inte störa dej mer för ett tag...tårtorna väntar..ha de gött vännen..krama dina vänner..åsså runda gubben Arne..be honom kika ner på sitt stoooor barnbarn idag...när hon fyller år. Å hör me honom vad han tyckte om den fina solrosen jag lade hos honom igår, på hans dag...kram till er alla..å din familj..Massor me gooa kramar å varma tankar till er alla idag..heeejdåå från Helan...
  • HeWe
    hm förvirrad tror ja nog ja e...grattis..hm..Gomorron skulle de stå...tokit!//Helan.
  • qramiz

Halloj till familjen ös....
    nu är det hett- riktigt hett.....puh ska inte klaga lovar
    Vad ni hinner med och hittar på , din verkligen kämpar träffar folk från fl- släkt och vänner- härligt- kämpaglädje!!
    Hoppas verkligen att ni har det kanonbra och att ingen slår sig mera.. :)
    Klart att Tile fattas ER- vi saknar honom oxå, så jag förstår att det kan vara mera tungt vissa dagar och att känslan gör sig påmind....han var ju eran lille kämpe eran gosiga buse med de vackra blå, det räcker att titta upp på den klarblåa himlen sen är det kört, då far tankarna genast iväg till er och lillkillen-
    Tänker mycket på er och önskar er bara en massa lycka och välgång..
    ha det gott
    Kramiz /päivi

• solrosen74

Hej

Ja så då har ni varit i solga värmland.Skulle så gärna velat träffa er då,tyvärr blev jag sjuk och missade det .Jag hoppas att ni hade det härligt i vattenparken,ska åka dit någon dag.
    Hoppas att ni får en fortsatt trevlig semester.

Många kramar till er alla,en speciell kram till dig Tillelille.

Åsa

• Nallatalla

Hej på Er!
    Idag är det lite molnigt här hos oss men det är bara skönt.
    Tille och de andra änglarna har varit generösa med sol och värme.
    Hoppas att allt är bra och Tille, vaka över din familj!

/ Nalla med familj

• babylover

vad roligt att ni har en toppensemester! Fast jag avundas dig inte att bli åksjuk i vattenrutschbana.
    Ha en fortsatt bra semester!

Tille skickar en massa kramar till dig och du ska veta att jag tänker på dig varje dag!

Kramar

• 83an

Jösses vad hett det är...
    Är det Du Tille som tindrar med dina ögon så blå?
    Förmodligen är det så, för det finns inte många moln på himlen.

Hoppas att familjen mår bra och att ni inte flyter bort i värmen.

Ha en fortsatt bra dag

Kram

• annsa

Hej alla glad i sommavärmen.
    Är ganska ny här men undrar om någon kan berätta var man kan läsa om den andre lille pojken Kristoffer någonstans??
    Kram på er alla!