• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Sladdis

Ännu en kväll tänder vi det fina ljuset som doftar så gott för dig lille Tille!! Hoppas du slipper din hemska sjukdom snart stackars lilla barn...

Stora kramar till din mamma och pappa och dina fina syskon.

God natt och sov så gott ni kan!

Familjen Gradin

• Bowmore

Goa Lilla Tille

Hoppas dina sista timmar blir rofyllda. Vi kommer sakna dig så när du vandrar vidare. Vi lovar att hand om din mamma och pappa. Så som de tagit hand om dig.

Du kommer ju alltid finnas kvar i våra hjärtan. De dagar det känns svårt och hopplöst då ska jag tänka på dig och då kommer det kännas bättre igen.

Sov gott inatt lilla kämpe

Många kramar med kärlek till hela familjen
    Mia och Elin

• misschili

har varit här inne flera gånger men aldrig hittat ord för vad jag känner när jag läst om er underbare lille kämpe. Hittar inga ord nu heller, men ville bara, som så många andra, beundra er vackra lille kille..

• abris

lille Tille...det går inte en dag utan att jag tänker på dig och din familj.

godnatt och sov så gott lille vän.....

många kramar från Linda med familj.

• solrosen74

Du skriver så fint Hemgårn, mina tårar trillar.
    Godnatt lilla Tille slumra så sött.Ditt ljus brinner på bordet här hos mig.En liten kyss på din söta panna skickar jag med vinden till dig.
    Jag önskar att ni får en lugn och skön natt Therese Niklas och Liam.Kramar till er från mig.

• Gilga

Lilla söta Tilleman..vårat ljus brinner för dig här..när du somnar ikväll,och sluter dina underbart vackra blåa ögon..vet att du finns i allas tankar och hjärtan...dina föräldrar och syskon älskar dig så otroligt mycket raring..sov så gott lilla vännen

Varma mjuka snusningar från oss//Gunilla

• Maggis

Övergår till att lämna hälsning i Tilles tråd istället för i gästboken...

Mina tankar är med er, idag som alla andra dagar.
    Tille lille: hoppas du får snusa sött i lugn och ro inatt.
    *kramar om er alla*

//Maggis

• malinmys

Vi har som tidigare tänt kvällens ljus för er. Jag saknar fortfarande ord. Hoppas bara att natten är snäll mot er.
    Kram Malin m fam.

• Heisan

Vet inte vad man skall skriva förutom att mina tankar är med Tilles familj. Hoppas att han får frid snart.
    Känner en stor klump i magen när jag tänker på alla stackars barn i världen som tynar bort inför sina förtvivlade familjers ögon. Men ändå vilken ynnest att få lära känna dessa barn den korta stund som de ger sina familjer. Vilka tappra kämpar...
    Finn styrkan hos varandra och den kraft som eran vackre son förmedlat till sin omvärld. Han har gett mig en väckarklocka, gett mig ett verktyg för att se att barnen och livet är en gåva och att inte ta dem för självklara. Långt efter det att han har funnit ro, så kommer minnet av honom att finnas hos många människor.
    På sin korta tid på jorden har han uträttat mer för sin omvärld än jag som är 35.

• Annica71

Lyssnade precis på en låt med Carola och tårarna fullkomligt forsade nerför mina kinder. Den är som skriven för lille Tilleman.

Jag vill alltid älska
    (Carola, albumet Sov på min arm, -2001)

Ingen förstod vart Du blev av
    men fast Din vagga är en grav
    tror jag Du fann en öppen dörr
    som barnen gör
    Till rum med änglar att få se
    dom lär Dig leka, ser Dig le
    Åh – om jag kunde vara med!

Det är Dig jag älskar
    Det är Dig jag älskar!
    Och en gång skall tystnad