• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • mormor S

Hemgårn: Jag måste bara säga att varje gång, jag läser dina otroligt fina samtal ,med Tille, så blir jag alldeles varm i hjärtat av dom vackra orden //mormor

• hillson

Hej Tille...

Har varit ute i solen nu...Hoppas du tyckte det var lite skönt med ett bad, fast det var jobbigt säkert...
    Tänker på dig och ska tända ett nytt ljus nu...

kramar till Tille....

• prinsarnasfar

Jag tänker sätta in en halv dags lön till EB föreningen 2-4 ggr/år och tänker försöka föra detta vidare till andra mäniskor/företag som jag springer på efter vägen och jag tycker att alla andra som har råd att göra det samma gör det ... det är bättre med små slantar oftare i jämn ström än att sätta in mycket 1 gång.

så kanske vi kan hjälpas åt att lösa detta i framtiden (hoppas jag) för att hedra Tilleman

eller va tycker ni..??

Fredrik

• Birgitta2

Får inget gjort här på jobbet... hela tiden kollar jag in dagboken om det kommit in nåt nytt. Hur badet gick. Om Tille fått i sig något och hur ni mår. Får nog jobba över påsk för att komma ikapp :) Kikar in i tråden och i er gästbok... jösses... vilket engagemang!

Jag önskar jag kunde göra något för er. Men hela Sverige ber för er, mer kan vi nog inte göra. Tillsammans med ljuset för min nyss avlidna mor tänds även ett ljus för Tille hemma hos mig. Varje kväll.

• Ida och Razmus Mamma

()
    ||
    tänder ett ljus för er och för dig Tille!
    tänker på dig varje dag.
    oj så stark du är!

vila skönt nu efter ditt bad.

tyvärr har jag inga ord, sitter bara här och ryser när jag läser det din otroliga mamma har skrivit om dig.

ha en bra dag hela familjen!
    kram marie

• skåne84

Tänker på dig glöm aldrig det Tille världens uthålligaste kille du e så så stark o förtjänar tapperhets medalj! Du har valt de starkaste av alla att ta hand om dig deras uppgift e inte lätt men det klara dom med bravur tille du måste vara stolt att ha såna fina föräldrar Therese o Nilklas ni måste klassas bland de bästa av föräldrar ni e så oehört starka ni ger oss alla en annan syn på tillvaron tack o åter tusen tackl för ni delar detta med oss

Kramar i tusentals från skåne

• annelie75

Älskade lille Tille-man...har varit och kollat på korten på dig och du är ju så otroligt sööt...Dina vackra blå...Kan inte låta bli att gråta en skvätt...Hoppas du slipper smärtan snart och får komma till ro...Jag kommer då aldrig att glömma dig...Du finns i mitt hjärta...
    Ni föräldrar och syskon...Ni är ju helt enastående människor,så otroligt starka...Jag tänker på er alla...Ni finns i mitt hjärta...många hjärtliga kramar till er och fjäderlätta snusningar till Tille...

Pinsen:vad kostar de och var går de pengarna?

• Skogsmulle

Många kramar till er, vi tänker på er och lilleman här på andra sidan viken. Therese, finns det någon möjlighet att skänka pengar till EB-föreningen i Finland? Har försökt leta på nätet, men inte hittat något. Kanske du eller någon annan vet? KRAM

• Rona

Jag följer er hela tiden och tänker på dig Tille. Men nu ska jag iväg och jobba och har ingen möjlighet att följa er här på nätet. Ni finns i mitt hjärta. Ha en bra dag!

• LovleyMamma

Kikar in för att kolla hur dagen har fortlöpt hittills.

Hoppas att Tille mår bra (så bra det kan va)

Kramar till er.

Svar på tråden Tilles tråd