• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Annnan

Kan man köpa boken om Tille? Hur och var??

• Liamsmamma Fia

Jag håller med Jonalv, jag skall själv sätta in 100:- så fort jag kommer hem och vill uppmana fler att göra likadant.

• norgesessan

Vad skönt att badet är avklarat, så du bara kan njuta av din familj på ditt sätt......Jonathan har nog fått nån magsjuka, for han har kräkt ner sig massor, och har oxo badat sig ren nu.....Fast lite magsjuka är ju ingenting längre.... (for Jonathan är det fortfarande lika jobbigt, men inte for mig) Hoppas din sista tid blir fridfull och så smärtfri som möjligt, vad skönt att du är hemma och inte på sjukhuset....Tänker massor på dig....

• Angelina Sky

åh tänker så på er alla o speciellt lille Tille!

Lille gubben vad du kämpar...!

Men din mamma o din pappa har ju viskat till dej att det är okej att gå nu, att bli fri!

Vi är så många som följt ditt öde på avstånd o så många kommer att sakna dej lille vän , även att vi aldrig fått äran att träffa dej! Du berör så djupt o vi kommer aldrig att glömma dej.

Sov så gott lille Tille.

jag ska ska iväg o kan inte läsa mer förrän ikväll så jag vill bara viska sov så gott redan nu...

Kramar från Angela m familj

• milsch

Många kramar till Tille med familj....

• Cicci0305

Älskade vän... Vad skönt att badet är avklarat. Det är ju i all välmening mamma och pappa badar dig, glöm inte det. Nu får du ligga och vila upp dig under resten av dagen. Spana lite om du orkar. Kramar till er alla och massor av försiktiga snusningar på dig Tilleman

• elegi

Jonalv & Liamsmamma Fia
    Vill bara påminna om reglerna här på fl ingen reklam för insamlingar och dyl då kan tråden stängas, jag förstår att det inte var er avsikt därför kunde jag inte låta bli att göra en kommentar hoppas ni inte tar illa upp. Har inte skrivit här förut men nu när jag ändå håller på så vill jag passa på att skicka styrkekramar till Tille och alla hans nära och kära och det har ju blivit ganska många de senaste veckorna, hoppas att ditt lidande snart är slut och du får komma upp till alla andra små änglar kramizzar

• Adde1

Tack.
    Lyckades att både beställa boken om Tille och sätta in pengar på EB-fonden.

Helt underbart att se alla dessa människor engagemang.
    Det som Tille uthärdar är ingen värd, men han har verkligen nått ut med ett budskap till alla människor att verkligen stanna upp och tänka till, nu kommer det troligtvis in en hel del pengar till EB fonden också som gör att det kanske kan forskas lite mer.

Känns som man känner hela familjen med Tille i spetsen, jag förundras själv över mitt engagemang, men Tille stora blåa ögon trollband mig. Han är superfin på kortet där han skrattar.

Kramar Andreas

• grisen

Sov så gott lille Tille... Dröm söt du underbara...

*gråter*

• Scrumptious

Hittade en sån fin dikt av Ulf Nilsson som jag tycker passar Tille

Någon håller dig i handen

Jag håller dig i handen
    och stryker lätt din kind
    Jag blåser på din panna
    jag blåser som en vind

Jag håller dig om armen
    just nu så är du min
    Jag klappar dig på halsen
    och stryker nätt ditt skinn

För du är aldrig ensam
    just nu är jag hos dig
    Just nu är heligt alltid
    så vila du hos mig

Tårarna flödar som de alltid gör när jag tänker på Tille. Hoppas att du sover sött.

Kramar från oss i England, Ulrica, Rob och Lovelia

Svar på tråden Tilles tråd