• Svar på tråden Scrapbooking2!
  • sambima

ingen aning eg. såg en beskrivning men hajade inte så super mycket. Man liksom har en gegga på tyget och lägger fotot över (besk, från mitt dåliga minne nu) så efter en stund så drar du bort fotot så har geggan avbildat den??? Nåt sånt...

• sambima

Hörrni, ni som vill shoppa scrapsaker och träffa lite scrappare kan komma och shoppa i Örebro den 30 oktober. Då kommer 4 st svenska scrapaffärer!

Papper & Sånt
    Magnolia Motivstämplar&Scrapbooks / Dreamcottage/
    Minelle
    HB Svenska Scrapping

Det är visserligen full pott i deltagarlistan nu så ni får köa. Men ni får givetvis komma och endast handla om ni vill och lära känna andra scrappare - men tyvärr är deltagarlistan full så jag kan abra ta intresseanmälan. Skriv er e-mejl till min inbo - privat.

/Sambima
  • bambigirl

Idag har jag scrappat hela dagen! Nästan i varje fall... ¨Så nu är det dags för sängen! sov gott!

• Aiwendil

Gud vad roligt att det finns fler som mejje
    Älskar sånt här men har inte satt fart på riktigt än.
    Just nu gör jag scrap-grattiskort... om det nu kallas så.
    Jätteroligt är det i allafall och väldigt uppskattat!

Har gjort ett album om mig och sambon...från det att vi träffades men det var innan jag visste det här om syrafritt papper... Men men...!

Ska till Panduro nästa vecka

• jannice

hAr tänkt att beställa papper från USA( Ständigt återkommande fråga från mig... ) och har blivit rek Two peas eller alive and scrapping av er härinne...Men nu var det en som sa att det blir så dyrt med tull och allt....Hrrm, *skeptisk igen*Men pappret är å andra sidan 4 :- billigare/ark och det blir ju några kronor!

• Morfen

Jannice: det blir dyrt med tull om det fastnar i tullen, men har du tur så gör det inte det. Jag beställde från Two Peas och slapp tull, helt perfekt! :) Det gick snabbt och det var lätt att ha kontakt med dem.
    Så... det är lite chanstagning men det var ngn som sa att det blir billigare ändå att beställa från usa även om man fastnar i tullen. Vet inte om det stämmer men man kan ju hoppas. :)

• Aiwendil

Vad kostar dessa syrafria papper?? På ett ungefär... finns det ALLA färger och nyanser också?

• ÄngelBängel

Vann en auktion på e-bay i fredags. 10 bazzil trios i 8x8 tum storlek= 150 perfekta papper att göra kort med. Frakten blev DYYYR eftersom det väger rätt mycket så nu håller jag bara tummarna för att det inte ska fastna i tullen.

Längtar tills de kommer

Vill bara slå ett slag för e-bay, där finns jättemycket papper, cardstock, punches mm. Vissa grejer är tokbilliga, käpte mullbärspapper från England billitg, en del grejer är mindre billigt men det är alltid värt att kolla.

• garfield

Aiwendil:
    Syrafria papper kan kosta allt möjligt. Finns i alla färger och mönster. I våra vanliga bokhanlar finnns Canson papper som är syrafritt. I scrapbookingaffärer finns det en massa mönster och roliga papper!

Svar på tråden Scrapbooking2!